Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Restaurang Frantzén *** (Stockholm)

Monty

Medlem
Någon som har käkat här på senaste, och som har exempel på hur de olika vinpaketen ser ut?
Finns deras vinlista upplagd någonstans?

Kostjan

Mot bättre vetande
Har iofs inte varit där sen november så ingen koll på vad som ingår nu, eller om dom höjt priserna sen årsskiftet.
Men dom har tre olika vinpaket, ett som är någon hybrid med hälften alkoholfritt.
Sen ett paket för 2800-3000:- och ett dyrare för 6800-7200:- .
Inte så stor skillnad mellan paketen som priset vill försöka verka... i det dyrare får du Batard istället för Corton-C, eller Egon scharzhofberger istället för scharzhof (typ men ni förstår)
Inte värt om du frågar mig, om inte någon annan betalar såklart ;)
Vinlistan har jag fått några gånger när jag mailat och bett om den, men ganska dyr och få guldkorn.

Toppen