Mattias Schyberg
Administratör
Dina jämförelser med exempelvis Zlatan haltar något enormt. Han har ju bevisat sin förmåga offentligt hur många gånger som helst.Kockjohan ger ett så sjukt bra exempel men ni är inte nöjda ändå? Han har provat över 13000 champagner. Kan ni inte komma tillbaks istället när ni också gjort det?
Det är som om avundsjukan lyser igenom. Kan ni inte ifrågasätta Zlatan(eller valfri stor idrottsman/kvinna) också? Han kanske bara är en myt? Har han verkligen tjänat så mycket pengar på å sparka på en boll? Nää han har väll inte ens någon utbildning för det? Har han ens gjort något stort i närtid? Eller är han en myt?
Om jag påstår att jag är bättre än Zlatan och några av mina vänner står bakom det och påstår att de sett det med egna ögon på en privat tillställning. Hade ni trott mig då?
Jag unnar Juhlin all framgång som bygger på kunskap och erfarenhet. Det som handlar om förmågor han inte kan/vill återupprepa ser jag som ickeverifierade talanger.
Zlatan behöver bevisa sin skicklighet varje gång han är på plan. Misslyckas han där förlorar han sin karriär och ses som en förbrukad fotbollsspelare.