Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
Jag provade Sine Qua Non Omega igår för fjärde eller femte gången och jag är fortsatt besviken. Vad tycker ni om M&E Krankels viner?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
zwampen skrev:Har druckit Omega, kanske ej så överväldigad men däremot Hollerin och Covert Fingers tycker jag är kanon speciellt CF är underbar,
tycker också att hans Into The Dark är den bästa grenachen ur deras portfölj.
Ett par magnum ?
Vilka problem du sitter med ?
Keen skrev:Ja, mycket kul Stort grattis!
För övrigt ett intressant nummer. Men det är lite väl skadeglatt att skriva ut varunumren på SQN Atlantis, man var ju tvungen att springa ner till systemet och testa Fanns inga kvar
CH skrev:Billiga var de med när de väll fanns. Mitt Ebay pris var ju det dubbla.
Keen skrev:Iofs så var det väl ett dolt varunummer, dvs det går inte att söka efter på ss.se.
Keen skrev:Ja, och på SS stod det att de tog slut i slutet på september förra året. Hur fan kan det komma sig? Varför visste jag inte om det tidigare för. Iofs så var det väl ett dolt varunummer, dvs det går inte att söka efter på ss.se.
Jag vet inte om det hjälper. Jag har inte sett något om SQN i de nyhetsbrev jag fått de senaste månaderna fast jag kanske är blind...?CH skrev:Jag anmälde mig hos Divine för att få deras nyhetsmail och förhoppningsvis då få reda på när det är dags för SQN nästa gång eftersom det verkade vara dold nr som du säger.
v_skogh skrev:Divine uppdaterar sin sida i dagarna och då kanske man kan hitta lite bättre information.
Förrhoppningsvis är det läge för privatimport.
Sine Qua Non
Sine Qua Non är väl det ultimata garagevineriet då det ligger i ett skjul i Ventura.
Manfred Krankls viner tillhör de mest individualistiska och artistiska i Kalifornien.
Han gör själv etsningarna till vinernas etiketter. Och han gör aldrig samma vin mer än en gång. Han byter vingårdar och druvsammansättning till varje ny årgång.
Han ger varje vin unika namn som: Queen Of Spades, Twisted And Bent, Imposter McCoy m.m.
På hans etiketter kan man läsa finstilta texter som: He made just enough wines to be dangerous. Eller: The truth is in the bottle. Sen buteljerar han vinerna i tunga och för varje år annorlunda buteljer.
Viner:
2001 Albino
2001 Number 6
Allt slut nya årgångar kommer in april 2006
Keen skrev:Sine Qua Non...är det SQN som massa jänkare på Mark Squire's forum (hittade dit precis) gråter över väntetider på deras mailing list?
Krug skrev:Hittade just det här inlägget från broder Keen, fan har du gått och suktat sedan 2007 och fortfarande inte smakat?
K88, ska vi förbarma oss över pöjken?
Jo, men vi måste ju utnyttja situationen lite isåfall. ;DKrug skrev:Hittade just det här inlägget från broder Keen, fan har du gått och suktat sedan 2007 och fortfarande inte smakat?
K88, ska vi förbarma oss över pöjken?