Får den plats och smälter inte plasten då?-Inget att skämta om, har flera vänner som mikrar sin BIB för de gillar när den är lite varm och mysig.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Får den plats och smälter inte plasten då?-Inget att skämta om, har flera vänner som mikrar sin BIB för de gillar när den är lite varm och mysig.
Får den plats och smälter inte plasten då?
Nejdå, men det gnistrar festligt från folien för den där extra fredagsmyskänslan!Får den plats och smälter inte plasten då?
"Sådär kan ni ju inte göra, då dunstar ju all ALKOHOLEN!"Du måste hjälpa dom! Visa att du är deras vän!
BIB är illa nog, att sedan mikra den är att passera vissa gränser som inte borde passeras!
Tricket är att defrostmikra BIB'en till precis 78° och på så vis destillera bort allt druvtjafts för sen bara kunna njuta av ALKOHOLEN!"Sådär kan ni ju inte göra, då dunstar ju all ALKOHOLEN!"
Vi får de listorna också ibland, men inser själv att det är långt ifrån alltid de dyker upp. Ska höra av mig och fråga, för det borde inte vara omöjligt.Nu till min fråga: Är det svårare att få fram webblanseringarna från SB?
Det låter toppen! Verkligen ett superforum det här!Vi får de listorna också ibland, men inser själv att det är långt ifrån alltid de dyker upp. Ska höra av mig och fråga, för det borde inte vara omöjligt.
Den vanliga har kommit och gått tror jag. Kortare fatlagring, antar jag utan att veta, och tiidigare släppt.Vinovativa ska enligt listan ha Terre Nere Santo Spririto. Varför har de inte med den producenten på sin hemsida? Är egentligen ute efter deras vanliga Etna Rosso och skulle kolla om det stod något om den, men nää!
Tyvärr är 85an toktrött. Näsan är fortfarande ganska trevlig med mycket mognadstoner. Men i munnen så finns det tyvärr ingen frukt kvar. Tycker det är märkligt att de lanserar den nuRuffino Riserva Ducale 69 provade jag för några år sedan och den var strålande bra bang for the buck inte minst om man vill ha äldre vin. 85an lär vara värt en flaska.
Tror inte det kom några. Jag sökte på namn och artnr, men hittade inget.Blev lite smakprov. Huet Le Mont tänkte jag brassa på mer med men sedan började jag tvivla på om den är ett lika bra köp som Alheits Cartology. Någon som känner sig förmögen att jämföra?
Guardiola bara försvann. Var det någon som kunde köpa?