Thirsty
Smygnykterist
Tackar, nu beställt.Går att beställa nu, kl 9:45, skynda
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tackar, nu beställt.Går att beställa nu, kl 9:45, skynda
Inte för att jag tänker beställa någon - men var?Går att beställa nu, kl 8:45, skynda
De släppte på webbenInte för att jag tänker beställa någon - men var?
På systemet? Webblanseringar, småpartier, tillfälligt sortiment och nu websläpp.... Inte konstigt man blir förvirrad. Men tack för svar.De släppte på webben
På systemet? Webblanseringar, småpartier, tillfälligt sortiment och nu websläpp.... Inte konstigt man blir förvirrad. Men tack för svar.
Går att beställa nu, kl 8:45, skynda
Håller med. Men oftast upplever jag att importören håller på godset tills dem nya prisjusteringen är satt.Förstår inte varför SB gör ett nytt släpp några dagar efter det officiella släppet. Låter lite konstigt att det skulle varit en leverans under helgen som det inte varit planerat för. Torde vara lämpligare att släppa allt den officiella tidpunkten.
Fråga: varför är det på detta viset?
Förstår inte varför SB gör ett nytt släpp några dagar efter det officiella släppet. Låter lite konstigt att det skulle varit en leverans under helgen som det inte varit planerat för. Torde vara lämpligare att släppa allt den officiella tidpunkten.
Fråga: varför är det på detta viset?
I det fall de har exempelvis 500 flaskor som säljs slut inom några minuter och folk har besvärat sig att springa snabbare än Usain Bolt till sitt bolag eller inte haft 1000/1000 Internet uppkoppling så missar de släppet. Men som kommer det nån (som jag i detta fall) lökande på måndagen och slumpartat tajmar en påfyllning och klickar hem i lugn och ro det jag vill ha. Förstår inte det upplägget, om än givetvis tacksam denna gång.SB sprider medvetet ut det lite i tiden för att kunna fördela påfyllningar utefter åtgång. Blir lite fånigt i dessa fall förstås, men om du tänker på grejer som når 50 butiker plus webben så är det väl hyfsat rimligt att man fyller på allteftersom i de butiker där det varit lite högre åtgång.
I det fall de har exempelvis 500 flaskor som säljs slut inom några minuter och folk har besvärat sig att springa snabbare än Usain Bolt till sitt bolag eller inte haft 1000/1000 Internet uppkoppling så missar de släppet. Men som kommer det nån (som jag i detta fall) lökande på måndagen och slumpartat tajmar en påfyllning och klickar hem i lugn och ro det jag vill ha. Förstår inte det upplägget, om än givetvis tacksam denna gång.