Hmm, spara pengarna eller lägga på mer av annat?Királyudvar verkar vara flyttad till 17 maj.
Självklart mer av annat... Mentala budgeten redan allokerad och klar ju
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hmm, spara pengarna eller lägga på mer av annat?Királyudvar verkar vara flyttad till 17 maj.
Hmm, spara pengarna eller lägga på mer av annat?
Självklart mer av annat... Mentala budgeten redan allokerad och klar ju
Hade dem redan i varukorgen. Är stort fan av kabinetter etc från MoselGyllene tillfälle att prova riktigt bra klassisk halvsöt/syrlig/alkoholsvag Mosel-Riesling om du inte gjort detta tidigare. Zilliken
Samma prisklass. Perfekt nu till den varma halvan av året.
https://www.finewines.se/threads/sma-partier-5-april-2019.5491/page-2#post-141134Någon som prövat någon av Cornelissens viner å har ett omdöme?
Gyllene tillfälle att prova riktigt bra klassisk halvsöt/syrlig/alkoholsvag Mosel-Riesling om du inte gjort detta tidigare. Zilliken
Samma prisklass. Perfekt nu till den varma halvan av året.
Mycket. Jag fick beställt 3 så nöjd.Zilliken tog slut fort...
Antagligen fylls det på nästa vecka?Hur är det möjligt att Katharina Wechsler redan är slut från webblagret med totalt 1800 inhandlade flarror?
Tog också tre.Mycket. Jag fick beställt 3 så nöjd.
Känns lite snedfördelat då med 96 flaskor i websaldo och 120 på PK-huset.
672 Susucaru såg jag.Om jag kommer ihåg rätt så fanns det 144 i webblagret av wechsler, 96 av zilliken och 690? av susucaru.