Är dottern lika kn.. äh förlåt excentrisk?Har för mig att dottern tog över vinmakningen från årgång 2005
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Är dottern lika kn.. äh förlåt excentrisk?Har för mig att dottern tog över vinmakningen från årgång 2005
Kombinationen kramar och sicilianska viner gör mig närmast knäsvag.Sedan ser ju den skarpögde etnakramaren att det dykt upp en ny producent att undersöka i form av 2012 Carusu Terrazze dell'Etna.
Kombinationen kramar och sicilianska viner gör mig närmast knäsvag.
Kombinationen kramar och sicilianska viner gör mig närmast knäsvag.
Get a room !
Du är bara avundsjukGet a room!
Alternativt bjud in oss andra för lite klumpesnusk...
Fan vad jag gillar skreven på de två i bakgrunden. Vilka härliga bulor! Så vill jag också se ut.Du är alltid välkommen!
Visa bifogad bild 5385
Jag undrar mest hur diskussionen gick innan bilden togs?Fan vad jag gillar skreven på de två i bakgrunden. Vilka härliga bulor! Så vill jag också se ut.
Det var så riktiga män såg ut på 70-talet - har du redan glömt (tycker dock det påminner mer om 80-talet)?Jag undrar mest hur diskussionen gick innan bilden togs?
-Ja! Vi tar på oss lite snygga matchande spandexkläder och tar piffiga bilder, det kommer gå hem i stugorna!
Spontant så känns det som det såg ut ungefär runt decennieskiftet tidsmässigt.Det var så riktiga män såg ut på 70-talet - har du redan glömt (tycker dock det påminner mer om 80-talet)?
Man verkade inte ha komplex för sina kön direkt...
Typ 2009Spontant så känns det som det såg ut ungefär runt decennieskiftet tidsmässigt.
Aha, du menar det därUrsäkta men jag måste ha kommit fel. Jag söker efter ett diskussionsforum som heter Finewines.se.......
Ingen aning. Gjorde ett kort besök 2013, men då var det någon anställd tant som tog emot. Pappa Jolys excentricitet har jag bedömt både från hans viner och hans skrivande och föredragshållande om biodynamik. Som ett smakprov har jag för mig att han i sin bok hävdar att vinets livsenergi eller liknande förstörs om det passerar förbi en streckkodsläsare. För mig är det foliehatt direkt.Är dottern lika kn.. äh förlåt excentrisk?
Blir till att korka redan inne på bolaget då, innan det förstörs i kassan.Som ett smakprov har jag för mig att han i sin bok hävdar att vinets livsenergi eller liknande förstörs om det passerar förbi en streckkodsläsare.
Fan vad jag gillar skreven på de två i bakgrunden. Vilka härliga bulor! Så vill jag också se ut.
Aha, du menar det där
Überseriösa forumet där trådarna aldrig spårar ur och folk på ett preussiskt vis alltid håller sig inom ämnesramarna?
Visa bifogad bild 5387
Som konstaterat så många gånger tidigare.Och ironi är svårt på nätet.