This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Visst stirrar man sig blind på sina favoriter, eller som i mitt fall, känner igen vinet trots att jag inte köper det. Många producenter släpper sina viner relativt regelbundet varje år vilket gör att när de lanseras på SB så är det vid ungefär samma tidpunkt. Att de dyker upp år efter år beror på efterfrågan, många av vinerna är eftertraktade. Det vore intressant att se en jämförelse över flera år vilka viner som är återkommande och hur stor andel som enbart dykt upp en gång. Får bli ett projekt senare.Bara en allmän undring; som "nybörjare" tycker jag mig se samma viner de senaste åren i små partier i ny årgång. Är det generellt så eller stirrar jag mig blind på mina favoriter? Tycker det borde vara mer variation annars?
Blä!
Datorn på jobbet låste sig i några dyrbara sekunder åsså var Sassicaiorna slut...
Och nu ser jag att alla verkar ha släppts samtidigt. Dubbel
är det så? vi var många där i morse och då tog den slut rätt fort!Ta vägen förbi gårda påväg hem.finns 4 fl som väntar på dig