This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
10.02 på min klocka försökte jag lägga order men då var det slut..Cristal försvann fort
Cristal försvann fort
10.02 på min klocka försökte jag lägga order men då var det slut..
Rampollas viner är helt enastående fast jag tycker nog egentligen att Alceo är lite för mycket av det goda, svart vin snarare än rött. Sammarco är fortfarande lågt prissatt i förhållande till andra.Rampolla´s alla finns fortfarande kvar, trodde aleco och sammarco skulle försvinna fort
Cristal försvann fort
Håller med, beställde inga aleco, men sammarco klickades hemRampollas viner är helt enastående fast jag tycker nog egentligen att Alceo är lite för mycket av det goda, svart vin snarare än rött. Sammarco är fortfarande lågt prissatt i förhållande till andra.
Försöker mig numera hålla mig under 500 kr/flaska för inköp så då passade ju Sammarco perfekt.Håller med, beställde inga aleco, men sammarco klickades hem
Rampollas viner är helt enastående fast jag tycker nog egentligen att Alceo är lite för mycket av det goda, svart vin snarare än rött. Sammarco är fortfarande lågt prissatt i förhållande till andra.
Gissar att många väntar med sin kölapp på att få hämta ut sin(a) flaska(or) för att sen gå till kassan, vilket tar lite längre tidSatt med två enheter uppkopplad på fiberlina men det hjälpte föga, två sekunder senare var 480 fl Cristal finito. Tröstköpte några flaskor Delamotte och Levet Améthyste '15 stället. I skrivande stund så verkar man inte sålt en enda flaska Cristal på Väla och Hansa, 24 flaskor i varusaldot fortfarande. Märkligt.
Var bra sugen på en låda jag med, men då jag väntar på annat gott så fick det bli ett 4-pack ”bara”Jag hade egentligen inte tänkt att köpa, men så klickade jag i alla fall hem en låda i nån sorts fabricerad köppanik. Jaja, det är sånt som händer.
Av 1200 flaskor var det 480 i webbsaldot och ungefär lika många ute i butikerna tror jag. Så några flaskor till kommer väl synliggöras på webbsaldot i nästa vecka.
Gissar att många väntar med sin kölapp på att få hämta ut sin(a) flaska(or) för att sen gå till kassan, vilket tar lite längre tid
1 timme verkar det som (<1min på webben) Fast med 1200 flaskor kan det vara några bortglömda någonstans.När tar 1 200 st flaskor Cristal 2008 slut?
(mm, när ingen är kvar ) Men i tiden? 1 timme, 1 dag, 1 vecka, 1 månad, 1 halvår, 1 år?
För mig är slutprodukten det intressanta. Tycker att Sammarco blev bättre när de började med amfororna men det finns ingen kausalitet att det beror på införandet av detta. Rampolla har gått all in vidskepelse men trots det gör de strålande viner. Jag får helt enkelt motbevisa dig nån gång.Jag var tveksam till att klicka hem ett Rampolla vin pga. att de verkar lite väl lagringskrävande (Alceo främst då). Att de tydligen numera lagrar allt sitt vin i amforor lät för mig lite väl hipster dessutom. Har svårt att tänka mig att vinerna inte blir betydligt sämre än om de är lagrade på ekfat av hög kvalite.