Hurdygurdyman
Medlem
Helt sjukt vad seg Systembolagets sida börjat bli vid släppen av små partier. Har intresset ökat lavinartat eller har de problem med sina servrar? Fick tag i det jag skulle ha iallafall. Jag är nöjd.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tycker också det blir segare och segare på småsläpp. Plus att jag upplever mig ofta oprovocerat utloggad från hemsidan vid kritiska tillfällen. Ganska låg bevisgrad på min känsla dock.Helt sjukt vad seg Systembolagets sida börjat bli vid släppen av små partier. Har intresset ökat lavinartat eller har de problem med sina servrar? Fick tag i det jag skulle ha iallafall. Jag är nöjd.
Ahh! Dessa nekrofildrickare! Jag brukar lämna tillbaka mina oxiderade flaskorBästa släppet på år och dagar!
Gonzalo Dry Oloroso VOS x 7
Palo Cortado Viejo C.P x 1
Chateau d'Arlay Vin Jaune x 4
Château d'Arlay Blanc Tradition x 1
För att fira den oxiderade portföljen sitter man och sippar på en 2009 Samuel Tinon "Dry Szamorodni" från förra släppet. Fina grejer!
Orkade inte ta mig till Gårda efter jobbet och fick nöja mig med Nordstans sortiment. Missade samtliga godsaker! Bättring imorgon lovas!Bästa släppet på år och dagar!
Gonzalo Dry Oloroso VOS x 7
Palo Cortado Viejo C.P x 1
Chateau d'Arlay Vin Jaune x 4
Château d'Arlay Blanc Tradition x 1
För att fira den oxiderade portföljen sitter man och sippar på en 2009 Samuel Tinon "Dry Szamorodni" från förra släppet. Fina grejer!