This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Var det en bebis som fick kaviar 11:02?
Om man är intresserad av hur det går till.
Best bang for buck är fortfarande Attilus men vill du köpa i butik så är Hemköp på Jungfrugatan billigast för bra kaviar även om föregående som sagt är billigare.Jag tänkte köpa störkaviar för konsumtion i mitten på december. Bara en liten smakbit för 4 pers som ett led i flera rätter så behövs absolut inte mkt, kanske bara 4 teskedar? Var/vad borde jag köpa? Bor i Stockholm.
Vad har de för utbud på Hemköp? Tänkte vilja ha lite kaviar till nyårsafton och att beställa från Attilus så blir det en för hög leveranskostnad mot det lilla jag faktiskt vill ha.Hemköp Jungfrugatan brukar ha Anna Dutch. Annars såklart Östermalmshallen om du inte är så priskänslig och vill ha stort utbud.
förlåt - ser nu att du hade skrev att de hade Anna Dutch -Vad har de för utbud på Hemköp? Tänkte vilja ha lite kaviar till nyårsafton och att beställa från Attilus så blir det en för hög leveranskostnad mot det lilla jag faktiskt vill ha.
Hemköp i moset säljer svensk störrom i kilosburk för 15 000 krVad har de för utbud på Hemköp? Tänkte vilja ha lite kaviar till nyårsafton och att beställa från Attilus så blir det en för hög leveranskostnad mot det lilla jag faktiskt vill ha.
Kontaktade dem (Hemköp Mos) och fick priserHemköp i moset säljer svensk störrom i kilosburk för 15 000 kr
Ok att 10g burken kostar 80 000/kg då den är ju rätt ovanlig och fånigt liten men 40 000 /kg för en "vanlig" 30g burk är ju lite absurt... Och det är ju inte ens rysk stör, det är ju sibirisk! För de pengarna kan du köpa Beluga istället och få 1kg Kalixrom på köpet...
De hade en skylt utanför med annonsen om femtontusen för en kilosburk - ordinarie pris 25k tror jag att det var.
Juste amuse-bouche: ett glas cristal med en matsked "rysk" caviar i. Då är ju 15 papp för romkornen nästan gratisDe hade en skylt utanför med annonsen om femtontusen för en kilosburk - ordinarie pris 25k tror jag att det var.
Attilus tar nio tusen för ett kilo Royal utan rabatt…De hade en skylt utanför med annonsen om femtontusen för en kilosburk - ordinarie pris 25k tror jag att det var.