SV: Svenska ostar
Men i annan tråd va? :
Lando skrev:Kan du inte utveckla det där??
Men i annan tråd va? :
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Lando skrev:Kan du inte utveckla det där??
Sjödin skrev:...och som att vi EVENTUELLT saknar två deltagare, nämligen undertecknad + sällskap.
Vår närvaro hänger på barnvakt och tydligen är det inte helt säkerställt ännu... Jag återkommer!!
Bubblaren skrev:Det är väl inte pesten hoppas jag
Vi kan komma hem till er om ni vill, starta redan på em så vi hinner hem till den urbana miljön med sista bussen.
Sjödin skrev:Vi skulle visst kunna vara hemma hos oss. Men, vi har ju gäster den här helgen = min morsa = barnvakt och vi kan smita iväg.
Så nej, vi ska inte vara hemma hos oss, inte den här gången. ;D
Vi har definitivt besked om hur helgen ser ut och vår eventuella närvaro på måndag, så vi återkommer då.
Men, lokalfrågan då´rå.... vad gör vi???
vintjej skrev:Ja, vad händer här?
Min sambo ska ut på galej to,fre, lö ser det ut som.
Så det ser rätt mörkt ut för mig. Jag köpte åtminstone på mig några små ostar idag. Om inte annat får jag tröstäta ost i min ensamhet.
Bubblaren skrev:Oj, är det T´s hämnd för dina vininfernon och champagnedagar?? ;D
Säg till T att han gärna får gå ut på galej - om han tar med ungarna!!!
Vad säger J.S, ska vi inhibera och ostfrossa en annan helg?
vintjej skrev:F ö så kanske ni kommer att se mig i full systembolagsmundering snart...
CH skrev:Ska du på maskerad?
vintjej skrev:Ja, jag önskar att det vore så väl, maskerad eller Halloween-fest.
Men, nej. Jag har hitills inte fått något jobberbjudande av någon privat aktör, så jag kanske återförenas med mina f d kollegor.
Och som läget är så får ni hålla tummarna.
Bubblaren skrev:Kul!! Då kan vi hädanefter slippa köa vid släppen, vi slår dig bara en signal med våra beställningar !
Bubblaren skrev:Oj, är det T´s hämnd för dina vininfernon och champagnedagar?? ;D
Säg till T att han gärna får gå ut på galej - om han tar med ungarna!!!
Vad säger J.S, ska vi inhibera och ostfrossa en annan helg?
J.S. skrev:Ta med ungarna vetja så har våran rottis några lekkamrater ;D
PM då? Det är väl lätt och smidigt för alla parter.vintjej skrev:Yeah right.