kayaker
Cyklist
Jag kan tänka mig att många av de som är med i Vinunic Gold är med bara för att få en bra chans att köpa DRC.Som sagt... privatimport dessutom kvoterar vinunic drc bland de betalande guldklubbsmedlemmarna.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag kan tänka mig att många av de som är med i Vinunic Gold är med bara för att få en bra chans att köpa DRC.Som sagt... privatimport dessutom kvoterar vinunic drc bland de betalande guldklubbsmedlemmarna.
91,3. Mja.. Baserat på tre olika användares omdömen (en och samma person har betygsatt två gånger 93 och 92) ..årgången innan har som kontrast 83,6 p. Just sayin'.Penfolds Bin 23 Pinot Noir 2012. http://www.systembolaget.se/?searchquery=703540&fullassortment=1 91,3 poäng på CT.
Tillgängligt om man kan numret. Annars inte.
Som sagt... privatimport dessutom kvoterar vinunic drc bland de betalande guldklubbsmedlemmarna.
Sökte lite gamla inlägg och hittade denna. Det du skriver är precis orsaken att jag inte längre är medlem. De "glömde" mig ett år, jag blev förbannad och sa att då behöver man ju inte vara medlem varvid Vinunic omedelbart tog bort mig från registret.
Få större importörer ii Sverige som bryr sig om slutkund. En sidoeffekt av monopolet.Kundtillvänt värre
Pröva och lägg vinet i varukorgen så ser du hur många du måste beställaEn fråga som kanske är lite OT men när det dyker upp dolda viner på bolaget, brukar det vara standard att man måste beställa t.ex en låda av vinet eller något sådant?
Ny medlem på Johan Lidby vinklubb och noterade att ett visst vin jag eftersökt redan fanns i Sverige.
https://www.systembolaget.se/produkt/vin/casanova-di-neri-7031001/
Anledningen till att jag frågar är att på deras hemsida så står det "antal per kolli: 6" så undrar bara om det innebär att de bara säljer vinet i lådor om 6?
Inget kollikrav på den. Som Emvima säger så stöter man på patrull om det finns kollikrav och för få i varukorgen.Pröva och lägg vinet i varukorgen så ser du hur många du måste beställa
Pröva och lägg vinet i varukorgen så ser du hur många du måste beställa
Inget kollikrav på den. Som Emvima säger så stöter man på patrull om det finns kollikrav och för få i varukorgen.
En fråga som kanske är lite OT men när det dyker upp dolda viner på bolaget, brukar det vara standard att man måste beställa t.ex en låda av vinet eller något sådant?
Ny medlem på Johan Lidby vinklubb och noterade att ett visst vin jag eftersökt redan fanns i Sverige.
Anledningen till att jag frågar är att på deras hemsida så står det "antal per kolli: 6" så undrar bara om det innebär att de bara säljer vinet i lådor om 6?
En fråga som kanske är lite OT men när det dyker upp dolda viner på bolaget, brukar det vara standard att man måste beställa t.ex en låda av vinet eller något sådant?
Nja är i BS så för butiken skicka tillbaka de om det inte för länge för en kostnad av 650krDet går alltid att beställa 6 stycken, och lämna tillbaka 5 stycken. Det är bolaget som du köpte det på som får sälja resten.
Har du någon pålitlig källa till infon att de inte får sälja BS-varor? Nog har jag sett BS-varor i butiksaldon då och då.Nja är i BS så för butiken skicka tillbaka de om det inte för länge för en kostnad av 650kr
Eller hälla ut de, då de inte får sälja artiklar från BS...
Det där stämmer inte, åtminstone inte i verklighetenNja är i BS så för butiken skicka tillbaka de om det inte för länge för en kostnad av 650kr
Eller hälla ut de, då de inte får sälja artiklar från BS...
De får bara sälja BS artiklar som kvalat in på den butiken pga av hög kundefterfrågan. Många kundordrar. Då får de ett Mail om att den artikeln får de sälja.Har du någon pålitlig källa till infon att de inte får sälja BS-varor? Nog har jag sett BS-varor i butiksaldon då och då.
Det där har inget att göra med vad som händer med enstaka flaskor från BS som inte hämtats ut. Jag tror du har fel när det gäller dem men väntar som sagt väluppfostrat på en källa till infon.De får bara sälja BS artiklar som kvalat in på den butiken pga av hög kundefterfrågan. Många kundordrar. Då får de ett Mail om att den artikeln får de sälja.
Därför det numera finns så många fina 1-liters flaskor på hyllorna. Det var 2020 års trend hos leverantörer som vill ha in vin via Vinguiden på hyllorna....
Det där har inget att göra med vad som händer med enstaka flaskor från BS som inte hämtats ut. Jag tror du har fel när det gäller dem men väntar som sagt väluppfostrat på en källa till infon.
Det går alltid att beställa 6 stycken, och lämna tillbaka 5 stycken. Det är bolaget som du köpte det på som får sälja resten.