Adamanko
Medlem
Du får vänta till imorgon. Finns på betasidan.Santa Duc-vinerna verkar inte komma nu? De har inte dykt upp på bolaget ännu.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du får vänta till imorgon. Finns på betasidan.Santa Duc-vinerna verkar inte komma nu? De har inte dykt upp på bolaget ännu.
Det där är Susucaro Rosso f.d. Contadino va? Är det den du avser när du pratar om tryck eller rosaton?Kan man räkna med lite lägre tryck på susucaru detta året tro? inte skrivits så mycket om denna årgången.
Fem över var de slut. Utom i Stockholm, Göteborg och västra Skåne.Beställde en låda Kaseler Nies'chen.
Jag missade, på grund av att jag är en idiot.Fem över var de slut. Utom i Stockholm, Göteborg och västra Skåne.
Även jag missade det för att jag är en idiot och för att jag inte bor i Stockholm, Göteborg och västra Skåne. Både behövs för att missa släppen.Jag missade, på grund av att jag är en idiot.
2016 är klart bättre och går att köpa billigare hos LobenbergIngen av Santa Duc vinerna tog slut. Fan 72 vid släpp och 61 kvar i skrivande stund...
Vad bra!Ingen av Santa Duc vinerna tog slut. Fan 72 vid släpp och 61 kvar i skrivande stund...
Tack för tipset! Damn, 2011 för 35 eur...2016 är klart bättre och går att köpa billigare hos Lobenberg
Fem över var de slut. Utom i Stockholm, Göteborg och västra Skåne.
Fanns endast 177 i webblager. Satt upp tryckte F5 med färdig varukorg redan klockan 0958.Jag missade, på grund av att jag är en idiot.
Finns även kvar flaskor i Umeå as we speakJag lyckades hugga ett gäng Kaseler Nies'chen från webblagret. Känns fint efter att ha missat Dr Loosen i februari.
Men är det inte otroligt konstigt att det bara sprids till butiker i Stockholm, Göteborg, Skåne och en butik i Umeå när det ändå finns 1800 flaskor?
Ibland kan importören skaffa fram mer vin om det tar slut snabbt, har jag för mig. Men det är också möjligt att det finns inte mer att tillgå. Jag missade själv därför, att det kan vara kul att ha råd att äta också … pga. att jag har beställt ganska många flaskor redan på bolis.Även jag missade det för att jag är en idiot och för att jag inte bor i Stockholm, Göteborg och västra Skåne. Både behövs för att missa släppen.