Martinski
Medlem
Spara undan det i 20 år alltså ....
Eller 7-10 år enligt Schelin.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Spara undan det i 20 år alltså ....
Knep en till. Tack för tips!Finns 15 CH flaskor online just nu.
Ser att PK-huset i Stockholm har 5 st också.Knep en till. Tack för tips!
De hade 48 på f.m.Ser att PK-huset i Stockholm har 5 st också.
Jag litar på Fredrik Schelin…vi kommer nog inte bli besvikna, om vi lyckas hålla fingrarna borta i 5-10 årTog bara två efter att ha läst omdöme på CT från i tisdags.
Det du hittar på CT är felregistrerat av någon som påstår sig ha druckit den för två år sen.Tog bara två efter att ha läst omdöme på CT från i tisdags.
Förlåt omdömet fanns på Vivino.Det du hittar på CT är felregistrerat av någon som påstår sig ha druckit den för två år sen.
”OK, inte värd priset” ja det låter ju som lite av en kännare har tyckt till.Förlåt omdömet fanns på Vivino.
Kommer utan låda. Om man inte köper 6 st antar jag.Någon som fått låda till sina CH?
Jag har inte fått det magiska messet iaf…Kommer utan låda. Om man inte köper 6 st antar jag.
Fick däremot detta mess ang CH Rosé 2008 precis: ”Hej! Vi har just nu försenade leveranser från distributör till butik och det innebär att din beställning kan bli försenad. Vi gör vårt bästa för att den ska komma i tid och du får ett sms när den kan hämtas. Har du redan fått sms om att din beställning är redo för uthämtning kan du bortse ifrån detta. Om du istället vill handla dryck i butik behöver du inte avbeställa, beställningen avslutas efter 14 dagar om den inte hämtas. Med vänlig hälsning, Systembolaget”Jag har inte fått det magiska messet iaf…
Kommer utan låda även om man köper sexpackKommer utan låda. Om man inte köper 6 st antar jag.
I stockholm jaKommer utan låda även om man köper sexpack
Nu bor jag ju inte i Stockholm utan så långt söderut man kan komma typI stockholm ja
Slår vad om att här i Umeå får jag en obruten låda tack vare skarp personal!
Det visste jag. Men verkar vara i Stockholm de har problem med personal från depå och butiker som gillar att ta till knivenNu bor jag ju inte i Stockholm utan så långt söderut man kan komma typ
Södertälje? (OBS: stockholmare)Nu bor jag ju inte i Stockholm utan så långt söderut man kan komma typ