buteljen
Medlem
Södertälje? (OBS: stockholmare)
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Södertälje? (OBS: stockholmare)
Hehe, santTur man fick tag på dem i Täby då. Men nu ska de ju ligga i 10-20 år, så det är väl ingen brådska.
Nynäshamn?Södertälje? (OBS: stockholmare)
Nu bor jag ju inte i Stockholm utan så långt söderut man kan komma typ
Antarktis?Kap Horn?
Sjöbo kommun - världens ändeKap Horn?
Arbetar febrilt med att få igång någon typ av vinintresse hos mina svärföräldrar i Sjöbo men misslyckas varje gång, svärmor t.o.m. väljer öl framför Champagne, visserligen har det resulterat i att jag har mer i mitt glas vilket är en god sak.Sjöbo kommun - världens ände
kämpa!!!Arbetar febrilt med att få igång någon typ av vinintresse hos mina svärföräldrar i Sjöbo men misslyckas varje gång, svärmor t.o.m. väljer öl framför Champagne, visserligen har det resulterat i att jag har mer i mitt glas vilket är en god sak.
Det står ju ganska tydligt. De har många beställningar inför Midsommar.Fick ett meddelande från Bolan i kväll "Hej! Vill du hjälpa oss i midsommar? Hämta beställning xxx så fort du kan eller meddela om du ångrat dig". Varför så brådis, man brukar ju ha två veckor på sig.
Lite otydligt dock. Vad är så fort du kan? Två veckor gäller väl?Det står ju ganska tydligt. De har många beställningar inför Midsommar.
De vill väl inte ha knökat på lagret m.m.Lite otydligt dock. Vad är så fort du kan? Två veckor gäller väl?
De vill inte att alla skall komma och hämta ut sin beställning sista timman innan midsommar helgen.Lite otydligt dock. Vad är så fort du kan? Två veckor gäller väl?
Fan vad jag fick bita i det sura gräset..... 6 stycken i deras sketna bajsbruna låda.. Har importören roffat åt sig lådorna själva eller CH som snåla?I stockholm ja
Slår vad om att här i Umeå får jag en obruten låda tack vare skarp personal!
Jag har kollat med importören och de skickar i orginallåda.Fan vad jag fick bita i det sura gräset..... 6 stycken i deras sketna bajsbruna låda.. Har importören roffat åt sig lådorna själva eller CH som snåla?
Så då är det helt enkelt depåidioterna som är helt j*vla bakom flötet och PACKAR OM för att det ska vara Systembolagets kartonger med största sannolikhet....Jag har kollat med importören och de skickar i orginallåda.
Men det tog ett tag innan hon fattade vad jag frågade. Först svarade hon att "nej de kom inte giftbox". Sen svarade hon "Vi har inga extra kartonger än de som vinerna kommer i tyvärr". Till sist fattade hon vad jag frågade om och svarade att "alla viner är levererade i kolli om 6 – obrutet."
SmygmarknadsföringSå då är det helt enkelt depåidioterna som är helt j*vla bakom flötet och PACKAR OM för att det ska vara Systembolagets kartonger med största sannolikhet....
Ja det är inte ofta man blir rosenrasande, men jag tror inte detta är sista tillfälliga släppet där man köper ett obrutet 6-pack. Men kommer troligen från och med nu få dessa ompackade kartonger.Smygmarknadsföring