This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Har du någon bra sida med rimliga priser som du kan rekommendera?
Det känns som man är tillbaka till tiden före webbsläpp. Bristfällig information vad som gäller (ingen info om kvotering i förhand), beställningar på webben är ett lotteri osv.Fick med mig ”endast” 2st CH08 från pk-huset pga kvotering
Hur funkar det. Var det så många i kö så alla flaskor går åt eller får man gå in sen och plocka fler?Fick med mig ”endast” 2st CH08 från pk-huset pga kvotering
Gick åt skogen för mig och två polare. Trots klick precis vid 10...
Skulle det komma något mer släpp av dessa
Jag testade detta idag. Funkade inte. Dessutom när jag uppdaterade sidan tog det ett bra tag innan jag fick fram beställningsformuläret igen.Jag tryckte på beställ när uret slog om men missade. En fråga för framtiden:
När man lagt varorna i korgen på hemsidan, kan man då i förväg klicka sig till nästa sida? Om man gör det innan angiven tidpunkt så är ”beställ”-knappen släckt. Tänds den upp 10:00?
Hur funkar det. Var det så många i kö så alla flaskor går åt eller får man gå in sen och plocka fler?
Jag tryckte på beställ när uret slog om men missade. En fråga för framtiden:
När man lagt varorna i korgen på hemsidan, kan man då i förväg klicka sig till nästa sida? Om man gör det innan angiven tidpunkt så är ”beställ”-knappen släckt. Tänds den upp 10:00?
Fast när det endast är en butik i hela länet är det inge vidare ändå för oss som inte har tid just idag.Tycker det är bra att den släpps i butiker, då är det mer upp till en själv om man ska få någon
Oj! Frågar man efter den eller plockar man på hyllan?På PK tog Ch08 slut på ca 15 min och kön var lång (många som inte fick någon). Ornellaia var det ungefär samma status på.