Carlssonsklister
Medlem
10 fl totalt på CH08. 2 i butiken på Gårda och 8 fl på webben
Jackpott
Jackpott
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tycker det är bra att den släpps i butiker, då är det mer upp till en själv om man ska få någon
Grattis!10 fl totalt på CH08. 2 i butiken på Gårda och 8 fl på webben
Jackpott
Osedvanligt tursamt denna gång. De borde dock se över sitt kösystem i butikernaGrattis!
Håller med dig om det nu var så att man släppte CH 2008 i fler än tre butiker i landet.
Eller oss som inte bor i närheten av en sådan butik. Det hade ju varit fint om det skulle finnas på min butik också, då hade jag kunnat kö där, förmodligen nästan i ensamhet med avsikt att inhandla CH08.Fast när det endast är en butik i hela länet är det inge vidare ändå för oss som inte har tid just idag.
Absolut, det kan jag tycka också att man borde göra men det känns som i ett släpp som detta när det endast bara är 600flaskor så hade dom kunnat släppa dom hur som helst och vi hade inte varit nöjda!
Tröstshopping när CH08 var helt slut på PK-huset. Var där strax före 10 men insåg snabbt att det var kört, uppskattningsvis ett par hundra i kö före mig.
Om man gärna vill ha CH så kan jag tipsa er om Christer Js länk. En låda med frakt inkl. skatt kostar strax under 5400 kr.
Verkar som att den finns här:Tack, men den är slutsåld även där...