petterkalle
I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Du kan ju försöka intala dig detFörsöker intala mig att en bruten vertikal är en bra vertikal.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du kan ju försöka intala dig detFörsöker intala mig att en bruten vertikal är en bra vertikal.
Jag är inte helt såld på 2017 i Spanien, men baserar det uttalandet huvudsakligen på hur bobal har presterat i inte-så-kända-regioner.Du kan ju försöka intala dig det. Min vertikal bryter jag genom att dricka. 14 är slut. Kvar är 15 + 16 (båda typerna). Öppnade en Veraton -16 igår och fick feeling igen. Blir väl en beställning från Decantalo snart...
Säljs via franska vinlistan. Fick mail precis.Ingen Selosse alls detta år. Eller går allokeringen till några guldkunder ?
Franzén har väl lagt beslag på det mesta?Ingen Selosse alls detta år. Eller går allokeringen till några guldkunder ?
Fick också det, och skrev upp migSäljs via franska vinlistan. Fick mail precis.
10 500kr för låda med 3 st initial och 1 av rosé, vo och substance.
Nej då, jag fick ett och har aldrig köpt en flaska champagne i hela mitt liv utom de som varit månadsvin här på FW.Jag har inte fått mail om Selosse, skickades det endast till de som tecknade sig förra gången?
Det är där plånboken hamnar efter beställningen.Ah den hade hamnat i skräpposten. Nu får man hålla tummarna!
Tidigare har allokeringen lottats ut om jag minns rätt.Är det någon som vet hur de allokerar?
Antar att det inte är första mailet i inkorgen..?
Cuvée William Deutz 2008 för 1650 kr, är det samma som tidigare kostade 595 kr, men senare deg eller är det annan edition?