matage
Medlem
Jag köpte den på halvflaska på SB för 595 tidigt 2016 enligt mina notiserHar den inte kommit på halvflaska?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag köpte den på halvflaska på SB för 595 tidigt 2016 enligt mina notiserHar den inte kommit på halvflaska?
Den som du refererar till är nog deras vanliga vintage. Detta är ett av husets två prestiger, den andra är Amour som finns som BdB och Rose. Tidigare släpptes också en William Deutz Rose, men den la dom ner för ett par år sedan tror jag.Cuvée William Deutz 2008 för 1650 kr, är det samma som tidigare kostade 595 kr, men senare deg eller är det annan edition?
Den som du refererar till är nog deras vanliga vintage. Detta är ett av husets två prestiger, den andra är Amour som finns som BdB och Rose. Tidigare släpptes också en William Deutz Rose, men den la dom ner för ett par år sedan tror jag.
Detta verkar vara samma produkt, men på kvartsmagnum.Tänkte på t.ex. denna recension: https://www.mousserande.se/deutz-cuvee-william-2008/
Tilldelningen sker 16,00 därefter besked!Inget positivt mail än så länge.
Tilldelningen sker 16,00 därefter besked!
Vi har delat upp tilldelningen i två kvoter. Det vill säga redan befintliga kunder och nya.Tilldelningen sker 16,00 därefter besked!
Hoppas de skrev felNej, inte enligt mailet. Då får man besked medelst faktura senast 16, så jag gissar att de skickar ut till de som tilldelats allteftersom de skapat fakturan. Men de kanske skrev fel, om du har snackat med Janne?
Hoppas de skrev fel
Haha! Ja, det kan man hoppas på Dock så säger vi att 50-100 lådor finns.. Varav minst 50% går till tidigare kunder. Då blir det inte många kvar till oss nya...Hehe, eller går i omvänd bokstavsordning (har också ett efternamn som börjar på B)
Maila till selosse@franskavinlistan.com före torsdagen den 12:e november klockan 16.00.Nej, inte enligt mailet. Då får man besked medelst faktura senast 16, så jag gissar att de skickar ut till de som tilldelats allteftersom de skapat fakturan. Men de kanske skrev fel, om du har snackat med Janne?
Det var det första mailet. Sen kom ett till som sagt. Men hoppas det är som du säger.Maila till selosse@franskavinlistan.com före torsdagen den 12:e november klockan 16.00.
Skriv namn, adress, samt personnummer. Endast en intresseanmälan per person. Tilldelningen fördelas måndagen den 16:e november klockan 16.00. Tilldelning meddelas via email samma dag.
Det var det första mailet. Sen kom ett till som sagt. Men hoppas det är som du säger.
OK jag har bara sett ett!Det var det första mailet. Sen kom ett till som sagt. Men hoppas det är som du säger.