Skrutt
Medlem
Grattis, kära örebroare.Bokad igår 18:56
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Grattis, kära örebroare.Bokad igår 18:56
Du menar såklart Arbogabor!Grattis, kära örebroare.
Beställer en taxi som får gå in och hålla i flaskan, med taxametern på, tills jag hinner fram om 3h. Antagligen billigare än att köpa den på nätet utomlands.Hört att det kommer trilla in en till sassicaia i Örebro
Bästa jag hört!Jag tycker mig nästan höra dialogen som leder fram till det här....
-Vad gjorde du sa du?
Rycker på axlarna:
-Köpte några vinare...
-Och vad kostade en sa du?
-Hmmgduhundra....
-En gång till!
-Hmmdusexhundra...
-Kan du säga det en gång till - så jag hör?
-ETTUSENSEXHUNDRA!!
Tystnad.
-Jaja, det blir bra. Jag säger till ungarna att dom inte får några julklappar i år och så ringer jag och ställer in min tandläkartid för det är klart att du måste få köpa lite vin för 10 000. Det är ingen fara - jag kanske ska sälja min bil också?
-Jaja, förlåt, jag lämnar tillbaka dom.
Jag kör helt öppna kort. Tror du verkligen på allvar att du kan lura någon?Måste man berätta om alla inköp?
Då är vi två!Smyger alltid in vinerna i lagringsskåpet de dagar jag hinner hem före frun, från jobbet, brukar funka fint! Har även ett litet lager på kontoret, som slussas hem i långsam takt.
Smyger alltid in vinerna i lagringsskåpet de dagar jag hinner hem före frun, från jobbet, brukar funka fint! Har även ett litet lager på kontoret, som slussas hem i långsam takt.
Känns lite 1800-talDå är vi två!
Kanske, kanske inte, beror nog på att vi ej delar intresset. Rätt så säker på att min frus garderob fylls på, på ett liknande sättKänns lite 1800-tal
Det kan jag gott ha gjort. Tanken var väl att någon Arbogabo eller för den delen Kirunabo gör en Cyndi Lauper (drove all night...) om vittring finns.Du menar såklart Arbogabor!
Nja. Lura vet jag inte, hon ser ju hur många som ligger i vinkylen. Men hon kanske inte behöver veta priset på alla?Jag kör helt öppna kort. Tror du verkligen på allvar att du kan lura någon?
Det är fruktansvärt långt till Örebro från Kiruna. Nästan billigare att köpa det från utlandet då. Vilken tanke, stackars Systembolaget. Finns det några kirunabor här?Det kan jag gott ha gjort. Tanken var väl att någon Arbogabo eller för den delen Kirunabo gör en Cyndi Lauper (drove all night...) om vittring finns.
Jag skojade lite om hur eftertraktat vinet har varit. Är för gammal för smilies kanske.Det är fruktansvärt långt till Örebro från Kiruna. Nästan billigare att köpa det från utlandet då. Vilken tanke, stackars Systembolaget. Finns det några kirunabor här?
Du menar såklart Arbogabor!
Det kan jag gott ha gjort. Tanken var väl att någon Arbogabo eller för den delen Kirunabo gör en Cyndi Lauper (drove all night...) om vittring finns.
Det är fruktansvärt långt till Örebro från Kiruna. Nästan billigare att köpa det från utlandet då. Vilken tanke, stackars Systembolaget. Finns det några kirunabor här?