This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Den var dock nu uppskjuten till någon gång nästa år.Roligt med Gula Änkan 2002 på Magnum för ett inte överdrivet pris.
Vinet, som kanske allra bäst är förknippad med de stora helgerna som stundar. Den håller länge även i en öppnad butelj, till skillnad mot många andra starkviner som klarar inte så länge när man har korkat upp de. Sen om de går att njuta av ändå beror på vilken smak man har.Ingen madeira?
För mig hör en öppnad flaska madeira julen till.Vinet, som kanske allra bäst är förknippad med de stora helgerna som stundar. Den håller länge även i en öppnad butelj, till skillnad mot många andra starkviner som klarar inte så länge när man har korkat upp de. Sen om de går att njuta av ändå beror på vilken smak man har.
Henriques & Henriques Madeira Verdelho 20 Years Old (https://www.systembolaget.se/produkt/vin/madeira-verdelho-20-years-old-9493101/) finns fortfarande kvar att köpa.Ingen madeira?
Även en batch på senaste dryckesauktionen.
Haha det var som fan.Även en batch på senaste dryckesauktionen.
Senast var det papplåda.Haha det var som fan.
Förresten, vad får vi för låda från SB? Papplåda?
Håller med dig, hade antagligen gått åt ganska omgående.Såg att min butik fick in Fleur de Passion igår så jag tog en sväng förbi vid 11-tiden idag och hämtade en låda. I det här fallet fattar jag inte varför den inte var med på webblansering istället. Hade varit mer rättvist och jag är ganska säker på att den hade sålt slut direkt.
Visa bifogad bild 27747
Kanske du ska kontakta antingen bolis eller importören och fråga hur är det med den saken. Fast många gånger får man inget svar av just de som borde veta bäst = importören. Det har hänt för mig flera gånger och det tycker jag är mycket dålig stil, jag menar det tar bara max en minut att skriva ett kort mejl och berätta; OM man vet svaret på frågan, det är inte alltid de gör det.Hej,
Vet någon om Levet Côte Rotie släpptes, kunde inte se det i släppet?
Det finns ingen info på skribentportalen under lanseringsändringar.Hej,
Vet någon om Levet Côte Rotie släpptes, kunde inte se det i släppet?