Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Varför inte 52 kvalitetsvinländer under 2024?

Trådskapare
StefanAkiko

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Har varit lite trögt på sistone, sedan i somras har det bara blivit 4 ytterligare länder. Men, inköp är nu gjorda så att jag bör kunna klara årsmålet. Det var svårare än jag trodde att hitta viner från alla länder... Nu 44 länder med viner hemmavid från också Libanon, Bolivia, Serbien, Mexico, Israel, Czech Republic och Kina.

Det ger totalen: 51.

almost-there-almost.gif

Trådskapare
StefanAkiko

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Jomen! Zatingen! Glömmer hela tiden bort att jag ju har ställt undan en flaska 2011 Brännlands Iscider (första årgången), till julaftonens begivenheter.
Japp!
Samt att en flaska Moselle är på G in för att på riktigt ha avklarat också Luxembourg och inte bara vaskat mig genom det landet.
Bör således kunna gå i mål med projektet!!!

Last edited:
Toppen