This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Haha, om man tittar noga på bilden så ser man att Lanson och Bollinger alltså har buntats ihop med BiBarna. Undrar vad återförsäljarna till dessa tycker om det...?Såg just att Arlanda anpassat vinutbudet efter vad svenskarna vill ha:Visa bifogad bild 9268
Haha, om man tittar noga på bilden så ser man att Lanson och Bollinger alltså har buntats ihop med BiBarna.
Japp. Dompa för 985 Nok. Årgång 09-Någon som flygit via Gardemoen på sistone och sett något köpvärt?
Var där för två månader sedan och då hade de minskat utbudet på bättre skumpa betydligt, vet inte om det hade med ombyggnaden att göra eller om det bara är ett nytt grepp...
Aha, bra där, de brukar köra "billig" dompa runt jul... Har avstått sista gångerna när det varit -06 för jag redan har några flaskor men med ny årgång får man väl plocka enJapp. Dompa för 985 Nok. Årgång 09
Troligen inte (men baserar inte det på erfarenhet av Las Palmas utan bara på 30 års frekvent flygkuskande och flygplatser har gått bort nästan till 100% de senaste 10 åren). Leta upp en El Corte Inglés i stället (som brukar ha välsorterad vinavdelning).Finns det nåt köpvärt på flygplatsen i Las Palmas tror ni?
Har för mig att det med flygplatmått mätt var ett ganska stort utbud av framför allt storbodegasviner från Rioja och Ribera (bra baleariska viner lyste dock med sin frånvaro). En del till bra priser, en del till dåliga priser, se till att ha lite datatrafik kvar så du kan kolla wine-searcherFinns det nåt köpvärt på flygplatsen i Las Palmas tror ni?
Leta upp en El Corte Inglés i stället (som brukar ha välsorterad vinavdelning) [...] Finns en del kul lokala viner också från Kanarieholmarna.
(bra baleariska viner lyste dock med sin frånvaro).
D'oh! Klart jag gör.Tack båda för tipsen, men du kanske blandar ihop Las Palmas med Palma eftersom du skrev Baleariska?