Kan man ta ett nörderi ett steg längre så ska man.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kan man ta ett nörderi ett steg längre så ska man.
På intet sätt värdelöst vetande.Avdelningen värdelöst vetande:
Riedels Sommeliers är ungefär 0,5 mm tunna.
Det där borde gå att mäta utan att ta loss en bit
Det där borde gå att mäta utan att ta loss en bit
Sanningen är att ett glas gick sönder när jag diskade det.
För hand.
Tänkte att jag vågade mäta på det trasiga glaset.
Nä, silvertejp är det enda som funkar.Tror ni det kan fungera?
Fjärde Zalto som jag lyckas ha sönder ... vete sjutton hur det gick till denna gång, märkte det inte förrän jag skulle torka det
Visa bifogad bild 20514
Nej det var faktiskt Radikon Jakot som dracks i detta glas så det var förmodligen nagellacket som frätte sönder glasetNä
Nä, silvertejp är det enda som funkar.
Var det Bourgogne-kupans sätt att protestera mot en riesling med skyhög syra?
Vi dricker ung Champagne ur Zaltos Rieslingglas och mogen Champagne ur Zalto Bourgogne. Funkar finfint. Lehmann har en del vassa Champagneglas om jag inte minns fel.Ska köpa champagneglas till en som fyller 50. Är inne på Zalto, vad är era erfarenheter av Zaltos champagneglas?
Några andra tips på glas? Är det någon som vet om Zalto finns i någon fysisk butik i Skåne så man kan känna lite på dom?
Tips på var man kan köpa dom till bra pris.
Ska köpa champagneglas till en som fyller 50. Är inne på Zalto, vad är era erfarenheter av Zaltos champagneglas?
Några andra tips på glas? Är det någon som vet om Zalto finns i någon fysisk butik i Skåne så man kan känna lite på dom?
Ska köpa champagneglas till en som fyller 50. Är inne på Zalto, vad är era erfarenheter av Zaltos champagneglas?
Ett flute-glas för en vintage champagne som är designad för ålder o komplexitet vad gäller att njutas? Hur går det ihop?När det gäller 50årspresent får du inte snåla.
Ett dussin Riedels vintage champagne är både ett elegant glas att dricka ur och en flott gåva.
Jag har Zalto Champagne men använder dom aldrig utan kör all champagne i deras vitvinsglas. Dock tror jag att det blir konstigt att ge bort vitvinsglas i gåva till någon som vill ha champagneglas och som inte är nörd. Jag hade kört på Lehmann. Bra glas till bra pris.Ska köpa champagneglas till en som fyller 50. Är inne på Zalto, vad är era erfarenheter av Zaltos champagneglas?