tack för inbjudanSå om ja förstår rätt är följande
På den 13e December:
@JesperH
@johan1279
@Jimmy Forsman
@Kostjan
@Segolas
@vintomas
Vad säger ni som inte svarat ? @Anders Landström @Jos @Matlen @kristerb
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
tack för inbjudanSå om ja förstår rätt är följande
På den 13e December:
@JesperH
@johan1279
@Jimmy Forsman
@Kostjan
@Segolas
@vintomas
Vad säger ni som inte svarat ? @Anders Landström @Jos @Matlen @kristerb
Vi får väl ordna något eget, vi som inte är bjudna...tack för inbjudan
14 november så kan @Per Stade vara med också ;-)Vi får väl ordna något eget, vi som inte är bjudna...
Du är alltid välkommen till Göteborg.Vi får väl ordna något eget, vi som inte är bjudna...
Hade du läst tidigare inlägg i den här tråden så hade du sett att det är fritt fram för vem som helst att delta, - om man är glad och trevlig då förstås!Om det nu är så att bara vissa medlemmar är inbjudna så kanske man skulle ordna med en särskild avdelning för detta "inre gäng", typ loungen, så slipper vi andra ens fundera över om det gäller alla eller bara vissa
Detta är mycket diskriminerande mot oss sura och dryga typer.Hade du läst tidigare inlägg i den här tråden så hade du sett att det är fritt fram för vem som helst att delta, - om man är glad och trevlig då förstås!
Nu förstår jag varför du får vara med på Vininfernon.Inte behöver man vara glad och trevlig? Det räcker väl med att ha med dyra viner?
Men guuuuuud..... Det var ju bara som jag skrev! Vi är alla rejält dryga och hyfsat sura!Detta är mycket diskriminerande mot oss sura och dryga typer.
Kanske går det att lösa husrum i Göteborg den 13 december...Vi får tänka nytt... Lokalen är redan abonnerad den 13 dec!!!
Har du plats hemma för 12 rödnäsor? Kanske ta med datorer så kan vi lana lite också ;-)Kanske går det lösa husrum i Göteborg den 13 december...
Finns det hjärtrum så finns det stjärtrum.Har du plats hemma för 12 rödnäsor? Kanske ta med datorer så kan vi lana lite också ;-)
+ @MD om det går för sig...Vi kör en sittning hemma hos mig (Stockholm, Södermalm) den 31 januari.
Klara deltagare är:
segolas
@vintomas
@Kostjan
@johan1279
Med lite god vilja får jag in sju personer, i skrivande stund finns det alltså tre lediga platser som bokas genom att man lägger till sig själv i namnlistan i den här tråden.
Övrig info såsom tid, adress mm löser vi via privat meddelande när deltagarlistan är klar.