Brukar vi inte skjuta blint?Så @Keen och ni övriga, vad planerar ni att plocka med den 29e?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Brukar vi inte skjuta blint?Så @Keen och ni övriga, vad planerar ni att plocka med den 29e?
19 champagner + en Yquem brukar det ju va när ni har vinferno ?Brukar vi inte skjuta blint?
Ja eller 18 champagner en Syrah och ett sött som ingen minns.19 champagner + en Yquem brukar det ju va när ni har vinferno ?
Brukar vi/ni? Mig spelar det ingen roll, bara jag vet i förväg.Brukar vi inte skjuta blint?
Det var ett tag sedan jag var på Vinferno men jag tycker att halva underhållningen är gissningsleken. Bestäm ni andra...Brukar vi/ni? Mig spelar det ingen roll, bara jag vet i förväg.
Absolut.Jag tycker blint! Inte för att jag på nåt sätt är bra på det, utan att det är roligare.
Ok, då tar jag med mig Vitt och/eller rött och/eller champagne och/eller söttDet var ett tag sedan jag var på Vinferno men jag tycker att halva underhållningen är gissningsleken. Bestäm ni andra...
Jag har inte bestämt vad jag ska ta med oavsett... lutar mer åt vitt och/eller rött. Brukar ändå bli för mycket champagne innan kvällen är slut.
Låter nästan för seriöst för att var inferno.En flaska eller två per gubbe? Själv tycker jag att det skulle räcka fint med en flaska per man, dvs totalt 8, så kan man ägna mer tid åt varje dryck... Och så slipper man bli så full också. Men jag vet att det strider mot traditionen!
Jo absolut. Blir det en flaska per gubbe är det en vinprovning.Låter nästan för seriöst för att var inferno.
Man FÅR spotta.Jo absolut. Blir det en flaska per gubbe är det en vinprovning.
Men det var bara ett förslag, jag tar med två om alla andra vill det.
Nice, färdkost på väg till nästa steg på kvällen?Det låter helt sjukt! Kan ju vara så att vi bara hinner en flaska per deltagare. Sen finns det alltid risk för att man springer och hämtar något nytt ur facket...
+1Nice, färdkost på väg till nästa steg på kvällen?
Jag kan nästan garantera att om jag inte tar med något rött blir det vitt. Oavsett vilket blir det nog med eller utan bubblor.