This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du har varit på vinfernos med billigt vin alltså?En liten fråga om vinfernot, på den gamle goda tiden sa man ju att man medtager vin som följer forumets tema, fine-wines, vilket jag upplever har varit väldigt blandat de senaste gångerna, ni som är med denna gång vad är inriktningen på drycken?
Tummen uppDu har varit på vinfernos med billigt vin alltså?
Näe, här är det finewines som gäller!
Men om vi kör på max 8 kan du somna om för jag tror vi blev 8 innan du hojtade tillTummen upp
Det är nog ingen risk ni brukar va duktiga på att banga på detta forum så om jag är på reservlistan vet jag att jag garanterat kommer medMen om vi kör på max 8 kan du somna om för jag tror vi blev 8 innan du hojtade till
Nu är det redan åtta + reserv så det kan se ut som att man inte behöver uttrycka intresse. Fast detta är innan datum är kollat och jag har aldrig varit med om att man hittar ett datum som passar alla i sådana här sammanhang så snart man är mer än typ tre stycken.8 är max om vi är på Grappe så då är det klart om vi är följande?
Kostjan
Krisman
Keen
Gece
Thunberg
MD
Daniel B
Jos
Fixar du repris på det så sätter jag upp mig på 3:e reserv och bokar tågbiljett.Oh herregud, läste igenom inferno uppföljningstråden och det inferno vi hade på Grappe där vi bland annat drack Moet 55, bjöd Carl-Jan på korkad Dompa 93 och halsade Ace of Spades utanför Prime Wine Bar.
Lätt!Fixar du repris på det så sätter jag upp mig på 3:e reserv och bokar tågbiljett.
22, 29; es ist mir egal.Det var ju supersnällt av Helen att ställa upp med lokal! Jag har bokat Grappe den 29e(fullt 22a) men det är ju bara att boka av i så fall eller beroende på när folk vill/kan
Underbart generöst Helen, jag hoppas verkligen vi får anledning att använda det erbjudandet i framtiden.Om ni vill så kan jag duka upp för 8 pers i affären en helg när det passar er. Det blir lite trångt men jag kan städa undan i butiken så ni får plats. Vi brukar sitta 6- 7 personer utan problem. Jag har glas och ni får stanna så länge ni vill .Det finns pentry, toa och massor med kärlek. ( jag behöver inte vara med och dela era flaskor då det är svårt att dela på 9 personer).
Ni som inte vet så finns jag på östermalm.