This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inte så dumt försök. FortsättAndré Tchelistcheff är vinskaparen vinet skulle kunna vara Beaulieu Vineyard George de Latour?
Max Schubert är tyskättad och Tyskland är ju inte överdrivet förknippat med någon speciell alkoholhaltig dryck. Jag hade sagt Penfolds Grange annars.
Vinskaparen är från Guiness-landetVinskaparen bör vara från Ryssland, Tjeckien, Belgien, Skottland eller Mexiko och då kan väldigt många uteslutas.
Och vi har en vinnare, @kayaker !
Clonakilla Shiraz-Viognier, ett av australiens bästa viner (som världens bästa inköpsavdelning aldrig har uppmärksammat).
Jag lämnar över pinnen.
Ja, faktiskt. Ni får ge er till tåls några timmar bara.Har helt missat detta vinet. Humant pris också.
Någon gåta på g Kayaker?
Hamnade i Versaille och solkungen men har inte kommit längre. Svårt!Tackar för förtroendet. Nu blir det i sann På spåret anda.
Jag söker ett specifikt namn på en druva som används i ett flertal länder men då oftast under andra namn.
Det specifika namnet jag är ute efter används till största del i ett område av dalastadshandling utan b i klassen.
Nu blev jag nyfiken på hur du fick ihop det.Hamnade i Versaille och solkungen men har inte kommit längre. Svårt!
Äsch, jag försöker nog mest verka smart trots att jag famlar i mörker.Nu blev jag nyfiken på hur du fick ihop det.