Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Inget glas än. Men skall ta bild när jag kommer hem från BarcelonaHur går det? Har hyllor och glasväggarna kommit på plats?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inget glas än. Men skall ta bild när jag kommer hem från BarcelonaHur går det? Har hyllor och glasväggarna kommit på plats?
Tack för tipset!Jag kan rekommendera Eurocave Inoa 25, den är otroligt tystgående! Jag har vinerna i vår walk in closet o vi sover alldeles bredvid så ljudnivån var absolut viktigast för mig. Köpte den från Scandicave o är mkt nöjd både med produkt och säljare. Vi störs inte alls av ljudet.
Ca 32k. Den är dyrare men tyst!Tack för tipset!
Vad betalade du för den?
32.000 kr är billigare än 36.996 på wineandbarrels.com. Det går att sätta den utanför rummet om jag inte läser fel? Eftersom jag får glasdörrar och har en liten plats.Ca 32k. Den är dyrare men tyst!
Den går att sätta utanför i tvättstugan, ja.32.000 kr är billigare än 36.996 på wineandbarrels.com. Det går att sätta den utanför rummet om jag inte läser fel? Eftersom jag får glasdörrar och har en liten plats.
Verkligen snyggt! Ser att du gått på estetik istället för att maxa lagringskapaciteten. Nu gäller det bara att ha disciplin nog så att du slipper ångra dig.Och då var det äntligen dags för att visa resultatet!
Visa bifogad bild 19852
Tack så mycket!Verkligen snyggt! Ser att du gått på estetik istället för att maxa lagringskapaciteten. Nu gäller det bara att ha disciplin nog så att du slipper ångra dig.
Fråga: varför har du en vinkyl inne i rummet? Den värmer ju.
Sorry glömde svara på den frågan. Idag har jag inte aggregatet i rummet. Lite annat som kommit emellan (Dryck) så jag behåller de som skall lagras längst där inne.Fråga: varför har du en vinkyl inne i rummet? Den värmer ju.
Gällande värmen som går ut från aggregatet, hur varmt blir det, och har ni den ut genom yttervägg med det där extra kit?Jag kan rekommendera Eurocave Inoa 25, den är otroligt tystgående! Jag har vinerna i vår walk in closet o vi sover alldeles bredvid så ljudnivån var absolut viktigast för mig. Köpte den från Scandicave o är mkt nöjd både med produkt och säljare. Vi störs inte alls av ljudet.
Det som låter bra är att det år tystgående eftersom ni har det inuti huset.Missförstånd, jag har aggregatet på insidan och två rör ut genom ytterväggen. Ett för ytterluft in o ett för varmluft ut.
Nej enbart tvättstuga och vinrum bredvid.Ingen yttervägg åt något håll?