Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
Kan ju finnas chans på Chablis som ändå släpps i hyfsad upplaga.Ska se om man lyckas få nån Raveneau, skulle vara kul att dricka nån gång.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kan ju finnas chans på Chablis som ändå släpps i hyfsad upplaga.Ska se om man lyckas få nån Raveneau, skulle vara kul att dricka nån gång.
Är inte det här rätt bra pris?
2018 Raveneau Chablis Raveneau, Frankrike, Bourgogne, Chablis, 750 ml 95178 589
Yes! Kommer nog ligga i ett snyggt drickfönster då!40-års festen?
Brukar vara problematiskt att köpa en låda som enskild person på webbsläppen pga 2 flaskor spärren.Härligt att köpa en låda petrus för nätta 237' å så öppnar dårarna på varudepån den och skickar i kartong
Ajfan de har du rätt i. Ännu värre att så fina lådor då slängs.Brukar vara problematiskt att köpa en låda som enskild person på webbsläppen pga 2 flaskor spärren.
Skulle förvåna mig mycket om någon i varudepån inte plockar en låda som denna.Ajfan de har du rätt i. Ännu värre att så fina lådor då slängs.
Eller kommer någon systembolagsanställd att ta hem dem för att sälja? Vad är marknadsvärdet för en Petruslåda?Ajfan de har du rätt i. Ännu värre att så fina lådor då slängs.
Finns 2st på Ebay just nu, en för 800kr och en för 1800kr. Dock finns dessa i USA och Japan men kan hålla ögonen öppna för om det dyker upp några till från Sverige händelsevis..Eller kommer någon systembolagsanställd att ta hem dem för att sälja? Vad är marknadsvärdet för en Petruslåda?
Någon dåre tar garanterat hem dem...Finns 2st på Ebay just nu, en för 800kr och en för 1800kr. Dock finns dessa i USA och Japan men kan hålla ögonen öppna för om det dyker upp några till från Sverige händelsevis..
Någon som provat lägga in en förfrågan hos bolaget om det går att köpa lådor från deras varudepå egentligen eller vad händer egentligen med lådorna?
Kan tänka mig lådorna hade varit eftertraktade till väggar i vinkällare eller allmän inredning om inte annat.
Kul att du frågade!Kommer befinna mig i en bil under släppet (som passagerare). Någon som vet om webbläsaren uppdateras automatiskt på en mobil på samma sätt som på en dator i samband med det eller om man manuellt behöver uppdatera vid 10:00? Har en samsung galaxy med standardwebbläsaren.
Kommer befinna mig i en bil under släppet (som passagerare). Någon som vet om webbläsaren uppdateras automatiskt på en mobil på samma sätt som på en dator i samband med det eller om man manuellt behöver uppdatera vid 10:00? Har en samsung galaxy med standardwebbläsaren.
Inga problem om inte bilen befinner sig på ett ställe med dålig täckning kl 10 ”prick” Lycka till!Kommer befinna mig i en bil under släppet (som passagerare). Någon som vet om webbläsaren uppdateras automatiskt på en mobil på samma sätt som på en dator i samband med det eller om man manuellt behöver uppdatera vid 10:00? Har en samsung galaxy med standardwebbläsaren.
Finns 2st på Ebay just nu, en för 800kr och en för 1800kr. Dock finns dessa i USA och Japan men kan hålla ögonen öppna för om det dyker upp några till från Sverige händelsevis..
Någon som provat lägga in en förfrågan hos bolaget om det går att köpa lådor från deras varudepå egentligen eller vad händer egentligen med lådorna?
Kan tänka mig lådorna hade varit eftertraktade till väggar i vinkällare eller allmän inredning om inte annat.