This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bra en text som ska påminna tror jag.Är jag den enda som får upp meddelandet om att jag måste logga in för att kunna boka trots att jag är inloggad?
Så var det, fick tag på en Ravenau i alla fallBra en text som ska påminna tror jag.
Grattis! Vilken blev det?Så var det, fick tag på en Ravenau i alla fall
Grattis!!!!Fick Raveneaus Chablis. Kul att testa hypen. Och 36 Petrus för 35 papp gick på en sekund. Helt klart har folk alldeles för mycket pengar.
Felslag
Jag tror att det mededelandet kommer upp av den anledningen att om man har klickat sig fram från Bolagets nya sida och varit inloggad där, så måste man ändå logga in igen eftersom Webblanseringarna ligger på den gamla plattformen. Och meddelandet som du nämner "känner inte efter" om huruvida du är inloggad eller ej.Är jag den enda som får upp meddelandet om att jag måste logga in för att kunna boka trots att jag är inloggad?
Fick 2 köplaster på Blanchot jag med.. Aldrig ens glad.Köplats på en Blanchot så den kan man ju direkt räkna ut..
Jag sitter på 1000 mb internet som inte svajar men hade inte en chansJag fick en Raveneau Butteaux, sitter på halvsvajig uppkoppling, så hade nog ren flax, blir till att köpa några Trisslotter idag
Är jag den enda som får upp meddelandet om att jag måste logga in för att kunna boka trots att jag är inloggad?
Om du ser ditt namn uppe till höger är du inloggad, även om meddelandet ligger kvar.Jag tror att det mededelandet kommer upp av den anledningen att om man har klickat sig fram från Bolagets nya sida och varit inloggad där, så måste man ändå logga in igen eftersom Webblanseringarna ligger på den gamla plattformen. Och meddelandet som du nämner "känner inte efter" om huruvida du är inloggad eller ej.
Haha, samma här!Jag sitter på 1000 mb internet som inte svajar men hade inte en chans
Det är på grund av att de kör webblansering på gamla delen av sidan fortfarande. Om du är inloggad i nya och klickar till weblansering behöver du logga in igen. Den röda texten syns dock för alla , enda sättet är att kolla i högra hörnet där du ser ditt namn för att veta säkert om man är inloggad.Är jag den enda som får upp meddelandet om att jag måste logga in för att kunna boka trots att jag är inloggad?
Lånar grannens wifi på landet, kommer upp i 70/50mb... Men bara att ladda om för Savartsläppet idag kl14 på CavisteJag sitter på 1000 mb internet som inte svajar men hade inte en chans