This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Något längre tid än vad jag hade trott på förhand!Jag tittade på siffrorna när de tickade ner. Det tog typ 25 sekunder innan alla 900 Sassicaia var uppbokade.
2002 Pol Roger var en vanlig Vintage så länge jag inte missat något. Endast de andra 2 som var SWCNågot längre tid än vad jag hade trott på förhand!
Fick tag på en SWC Pol Roger 2002
Springbank var ju dock bara att antalet tickade ned långsamt för att det var så många flaskor.Tondonia var ju tokkört! <100ms typ... Lite förvånad över att Springbank ändå tog 30-40 sekunder innan alla "årgångar" var slut.
jaha... så de rök ev på under sekunden men webbsideuppdateringen hos mig propagerade långsamt menar du?Springbank var ju dock bara att antalet tickade ned långsamt för att det var så många flaskor.
Om man inte klickar vid rätt nanosekund så får man bara långsamt se antalet ticka ned och man står där utan någon flaska till slut ändå. Så verkar mer som att anledningen till att de tickar ned långsamt är den höga belastningen på Bolagets sida när den ska hantera all inkommande information(?)
Någon mer IT kunnig får gärna rätta mig angående detta dock
Samma sak hände mig. Klickade som en galning men kunde bara se på när antalet tillgängliga flaskor gick ner mot 0jaha... så de rök ev på under sekunden men webbsideuppdateringen hos mig propagerade långsamt menar du?
Nej, vad gäller din sida så tror jag ingenting har laddat långsamt. Utan det är mer när Bolagets servrar tar emot så mycket information på kort tid så kör den bokningarna i tur och ordning.jaha... så de rök ev på under sekunden men webbsideuppdateringen hos mig propagerade långsamt menar du?
Tack, det hade jag faktiskt missat. Lurades av ordet vinotheque och tänkte att det var en SWC men den var ju även märkligt ”billig” i förhållande till de andra. Får nu se om jag ska behålla eller ej. Vad tycker ni?2002 Pol Roger var en vanlig Vintage så länge jag inte missat något. Endast de andra 2 som var SWC
2002an är i grym drickfas nu. Bjudit på flera magnum och vanliga flaskor och alla uppskattar den enormt så den där lär vara grymTack, det hade jag faktiskt missat. Lurades av ordet vinotheque och tänkte att det var en SWC men den var ju även märkligt ”billig” i förhållande till de andra. Får nu se om jag ska behålla eller ej. Vad tycker ni?
Strö nu inte salt i såren till de som inte ens kunde logga inÄr det inte märkligt att Tondonia Blanco Gran Reservan kostade så lite?! Var det 1295kr? Den verkar ju kosta 6-7k på gourmethunters och dylika siter.
Hej och välkommen till forumet!Är det inte märkligt att Tondonia Blanco Gran Reservan kostade så lite?! Var det 1295kr? Den verkar ju kosta 6-7k på gourmethunters och dylika siter.
Är det inte märkligt att Tondonia Blanco Gran Reservan kostade så lite?! Var det 1295kr? Den verkar ju kosta 6-7k på gourmethunters och dylika siter.