Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 14 november 2024

BallyJ

Medlem
Långskott. Men. Om någon ändrar sig gällande Sassicaia är jag gärna spekulant på att "ta över" bokningen (upp till 6 flarror). Gåva i drickbart format utlovas som tecken på min tacksamhet för att vertikalen får förbli intakt. Sidan hängde sig för mig på alla enheter....
Finns 65 st i webblager just nu ;)

Foley

Medlem
2002an är i grym drickfas nu. Bjudit på flera magnum och vanliga flaskor och alla uppskattar den enormt så den där lär vara grym 👌
Tack, du har säkerligen rätt i det. Och skillnaden i smak mellan prestige och vintage motiveras inte alltid av prisskillnaden. Men blev ändå att jag cancellerade bokningen. Allokerade om pengarna in i ett sex-pack M18 Damien Hugot istället.

Toppen