This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Full fokus på Piran och lyckades knipa dem! Har märkt av att pingen är väldigt viktig för ett bra utfall.. Hade ca. 3 ms i ping nu och senast jag bommade hade jag 40-50 ms!
Han känner inte sig lite extra solidarisk idag och vill släppa en Malconsorts till behövande i kön?Han fick två Malconsorts och två av den andra Vosne Romaneen hahaha
Ping mot vadå? De har stängt av ping på DNS iafFull fokus på Piran och lyckades knipa dem! Har märkt av att pingen är väldigt viktig för ett bra utfall.. Hade ca. 3 ms i ping nu och senast jag bommade hade jag 40-50 ms!
Ping mot vadå? De har stängt av ping på DNS iaf
Ja, herregud! Samma för mej...köplatsJösses, rubbet borta på en sekund. Fick en köplats på Dujacs Clos de la Roche GC.
Hej, ny här och lyckades på släppet komma över 2 stycken Luigi Pira Barolo Marenca.
Är dessa redo att dricka direkt eller är det bättre att vänta? (Hur länge i så fall?)
Hur långt innan rekommenderar ni att man dekanterar?
Precis så! Bokningen öppnar ju via websockets så det viktiga är väl i det här fallet att ditt "klick" går fram!De har de flesta företag gjort. Tror @Daniel B menar mot sin internetleverantör eller något som bredbandskollen.
Allt beror ju på din egen smak men 2016 är generellt en årgång som kommer att vinna på lagring. Beroende på vilka möjligheter du har för lagring så är svaret 5 år och uppåt. Det lägre spannet om du har en förvaringsplats som är runt 20 grader eller så.
För att dricka idag så skulle jag köra ganska lång dekantering 4-6 timmar. Men återigen, det är en fråga om personlig smak.
Du kan få många svar på din fråga då alla har egna idéer.
Välkommen till forumet.
En tröst är att jag iaf kunde plocka hem ett par Tondonia Blanco 2008 från PK-husetJa, herregud! Samma för mej...köplats
Hade samma mål men bommade Marenca, nu var det den jag minst ville ha men måste inse att jag har legat av mig i klickningssnabbhet.latency är allt i CS och webblanseringar
Köpte själv 6 * Pira (2 av varje)