stevie22002
Medlem
100%!För att vara ärlig så hade jag varit halvt nöjd om jag lyckas få *någon* Raveneau denna gång.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
100%!För att vara ärlig så hade jag varit halvt nöjd om jag lyckas få *någon* Raveneau denna gång.
Yep, kan verifiera då jag köpte några flaskor då. Stigit en hundralapp i pris.Mastig prisökning på Tondonia rosé, 2010 kostade väl 249 kronor i våras?
Fördelen är som det skrevs nedanför: Man behöver många skickliga bullvaner om man ska ha allt. Men för mig blir det bara Salon och Rav.Tondonia Rosé, Raveneau, Dompa, Cristal, Salon, Comtes Rosé.
December lär bli en dyr månad..
Hoppet är väl det sista som lämnar människan som man brukar sägaÄlskar att de flesta förväntar sig att få tilldelning (även om FW brukar få lite av allt). så dyrt blir det ju inte förrän man har sin bokning
Köp inte, skall tydligen smaka rätt surt.Intressant med nytt Premier cru läge i Vosne Romanee .
Exakt! Har testad NSG 1e VV och Clos Vougeot några gånger. Tycker inte så mycket om Prieuré Roch....Köp inte, skall tydligen smaka rätt surt.
Håller med, Prieure Roch är verkligen inget att köpa, klart övervärderatExakt! Har testad NSG 1e VV och Clos Vougeot några gånger. Tycker inte så mycket om Prieuré Roch....
DubbelpostExakt! Har testad NSG 1e VV och Clos Vougeot några gånger. Tycker inte så mycket om Prieuré Roch....[
Sucrots är bara den chaptaliserade versionen av Suchots...Nu var det det ytterst förbryllande premier cru läget Sucrots jag funderade över. Var ligger det? Prieure Roch har en egensinnig stil, min erfarenhet är att de skall drickas unga, och du måste acceptera ett något ogenomskinligt utseende. Och ungefär 300% för dyra, men de har sina vurmare.
Sucrots är bara den chaptaliserade versionen av Suchots...
Felstavat, det är Suchots det handlar omFaktum kvarstår, vad är det för vingård?
Försök uttala Suchots redigt berusad! Så jävla lätt är det inte...Felstavat, det är Suchots det handlar om
Systembolagets nya tjänst: vingårdar i fonetisk skriftFörsök uttala Suchots redigt berusad! Så jävla lätt är det inte...