This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hur gör du ens? Du måste sitta med macro/bottar?Sadie försvann som en fis i en orkan, men hade dock turen med mig idag så lyckades klicka hem en hel drös!
Visa bifogad bild 28254
Man kan också ha bulvaner inloggade på ditt konto. SB's enda tekniska fördel/bugg.Hur gör du ens? Du måste sitta med macro/bottar?
Ingenting sådant, bara väldigt "klickbara" fingrar.Hur gör du ens? Du måste sitta med macro/bottar?
Fungerar detta om flera är inloggade på ens egen inloggning på flera platser? Endast testat hemma med mobil+dator samtidigt men vet inte om systemet känner av IP eller något sådantMan kan också ha bulvaner inloggade på ditt konto. SB's enda tekniska fördel/bugg.
Kan tyvärr inte svara på den frågan, men fungerar under samma IP oavsett hur många devices.Fungerar detta om flera är inloggade på ens egen inloggning på flera platser? Endast testat hemma med mobil+dator samtidigt men vet inte om systemet känner av IP eller något sådant
Någon som druckit mev kirsten och rekommenderar? Lyckades knipa en men är inte helt hundra
Jag drack Mev Kirsten 2018 i november, den var fortfarande lite för ung men riktigt bra och balanserad. Har även en 2019 i källaren som får ligga där i minst 5 år till. Jag tycker dock att Skurfberg är mer prisvärd.
Typiskt att jag lyckats ställa mitt larm på 09:09 istället för 10:09, så missade naturligtvis alla Sadie
Men då hade du ju 1 hel timma att förbreda digJag drack Mev Kirsten 2018 i november, den var fortfarande lite för ung men riktigt bra och balanserad. Har även en 2019 i källaren som får ligga där i minst 5 år till. Jag tycker dock att Skurfberg är mer prisvärd.
Typiskt att jag lyckats ställa mitt larm på 09:09 istället för 10:09, så missade naturligtvis alla Sadie
Haha ställde larmet kl 09:30, så kommer bli påmind 1 timma innan släppet imorgon iställetMen då hade du ju 1 hel timma att förbreda dig
Tänker att vi även kan lägga till Clos Rougeard, Huet och Guibertau på listan av bra/superbra CB från Loire.Jag har rätt dålig koll på dessa, vilka menar du? De kultiga naturvinsproducenterna känner jag till - Bernaudeau, Richar Leroy, Nicolas Joly. Är det dessa eller några andra du tänker på?
Drack 2016 förra året och tyckte den var ypperligt god. Välbalanserad, fyllig, frisk och bra längd. Gillar man Chenin finns absolut inget att klaga på. Den hade långt liv framför sig dessutomNågon som druckit mev kirsten och rekommenderar? Lyckades knipa en men är inte helt hundra
Sadie försvann som en fis i en orkan, men hade dock turen med mig idag så lyckades klicka hem en hel drös!
Satt helberedd på Skurfberg, klickade momentant på när boka-knappen blev grön, på mindre en 1/10-dels sekund angavs FULLBOKAD, varken någon nedräkning av flaskor, laggande vänta eller omslag till KÖA - närmast obegripligt! Grattis till er som fick (hur nu ni bar er åt..)