This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inga problem!Sorry @Mexikanaren för tekniskt felaktig citering ovan, det övre stycket citat, det undre min bittra kommentar - för tydlighets skull.
För min del så var det mest pga det praktiska.Intressant att det bara var en här som klickade hem Palladius. Inget intresse för vinet eller gick den fortare än de andra? Det kom ju ändå 120 flaskor.
Ofattbar klickning. Jag löste 4 Skerpioen och 2 st Skurfberg.Sadie försvann som en fis i en orkan, men hade dock turen med mig idag så lyckades klicka hem en hel drös!
Visa bifogad bild 28254
För att vara ärlig så siktade jag först och främst på Skurfberg.Ofattbar klickning. Jag löste 4 Skerpioen och 2 st Skurfberg.
I vilken ordning klickade du?
Jag fick min bekräftelse från bolaget samma sekund som jag bekräftade min beställning.Ville även fråga om ens bokningar inte görs om till en beställning förrän på måndagen så som det var förr i tiden?
Med tanke på att de nu kräver att bokningen ska bekräftas senast 12 på torsdagen så borde det väl vara logiskt att man får en beställningsbekräftelse på fredagen (idag)?
Gissar att du syftar på boknings-bekräftelse nu? För en sådan har jag också fått.Jag fick min bekräftelse från bolaget samma sekund som jag bekräftade min beställning.
Tror inte du får det på ett websläpp. Men du kan hitta den under bokningar på dina sidor.Gissar att du syftar på boknings-bekräftelse nu? För en sådan har jag också fått.
Men menar mer när den faktiska beställningen skapas upp
De kommer på söndag då själva släppet ”avslutas”Tror inte du får det på ett websläpp. Men du kan hitta den under bokningar på dina sidor.
Känns som något som ligger kvar från tidigare när bokningen var öppen hela helgen? Nu stänger ju hela bokningen/släppet på torsdagen kl 12:00, så borde ju kunna gå snabbare tycker man De kommer på söndag då själva släppet ”avslutas”
Aha ja då borde det komma tidigare kan jag tycka.Känns som något som ligger kvar från tidigare när bokningen var öppen hela helgen? Nu stänger ju hela bokningen/släppet på torsdagen kl 12:00, så borde ju kunna gå snabbare tycker man
Tack för det! Beställde genast en låda.Och här trodde jag att det nya systemet med webblanseringar skulle göra systemet effektivare och flödet enklare för Bolaget.
Dock ganska säker på att det här är det längsta jag fått vänta på att en beställning via en webblansering ska komma fram.
Har vanligtvis kommit fram på torsdagen och som senast på fredagen för mig förut. Men nu när fredagen har kommit och gått så kan man ju undra vad det är som händer.
Kommer givetvis att dyka upp för eller senare men effektivt är det ju däremot inte.
Och som en fotnot så finns det flaskor av Treinspoor kvar i webb-lagret, 21 flaskor så först till kvarn!
Moltès Steinstück Vin Orange, 2021
www.systembolaget.se
Verkar vara slut nu så precis i lagom tidTack för det! Beställde genast en låda.
Tack! Hann precis även om just Treinspoor inte stod högst på önskelistan från Sadie. Kan man tro att det är ickebekräftade innan 12 på släppdagen som släppts på nytt? Kanske är nya grejen att följa upp tätare på webbsläppen om folk missar deadline.Och här trodde jag att det nya systemet med webblanseringar skulle göra systemet effektivare och flödet enklare för Bolaget.
Dock ganska säker på att det här är det längsta jag fått vänta på att en beställning via en webblansering ska komma fram.
Har vanligtvis kommit fram på torsdagen och som senast på fredagen för mig förut. Men nu när fredagen har kommit och gått så kan man ju undra vad det är som händer.
Kommer givetvis att dyka upp för eller senare men effektivt är det ju däremot inte.
Och som en fotnot så finns det flaskor av Treinspoor kvar i webb-lagret, 21 flaskor så först till kvarn!
Moltès Steinstück Vin Orange, 2021
www.systembolaget.se