Silenos
Medlem
SV: Weblansering 6/12?
Ja, fast här verkar också marknadspriset ligga för högt[sup]1[/sup], Cathiards viner hittas inte billigare någon annanstans. Malconsorts och RsV är som bekant billigare, de två andra som släpptes kostade ungefär marknadspris, en smula mindre kanske. Ändå står försäljningen still. Så... hör du det Sylvain, det är dags att släppa på gasen!
Fyra Clos de Tart har sålts hittils. Om det endast funnits, säg 8 flaskor istället för 24, så hade de säkert sålt slut i ett nafs. Upplägget verkar trigga suget efter det exklusiva.
[sup]1[/sup]Då är det ju egentligen inte längre marknadspris per definition, men ja ni fattar...
Anders Landström skrev:Blev bom denna gång, endast en köplats. Några Malconsorts blev det och som resten av Sverige hoppade jag resten. Intressant som du säger Silenos att många lärt sig att kontrollera priser innan de köper. Det mesta är helt enkelt för dyrt.
Ja, fast här verkar också marknadspriset ligga för högt[sup]1[/sup], Cathiards viner hittas inte billigare någon annanstans. Malconsorts och RsV är som bekant billigare, de två andra som släpptes kostade ungefär marknadspris, en smula mindre kanske. Ändå står försäljningen still. Så... hör du det Sylvain, det är dags att släppa på gasen!
Keen skrev:Jag var duktig och klickade inte hem något (läs: glömde), annars hade det väl funnits risk för att jag klickat hem en Cathiard Grand Cru bara för att se om det skulle gå (Min markering).
Tristanqx skrev:Var lite så för mig också, Trodde aldrig jag skulle få den utan ville mest se om det gick att få den.
Fyra Clos de Tart har sålts hittils. Om det endast funnits, säg 8 flaskor istället för 24, så hade de säkert sålt slut i ett nafs. Upplägget verkar trigga suget efter det exklusiva.
[sup]1[/sup]Då är det ju egentligen inte längre marknadspris per definition, men ja ni fattar...