40+ låter kul! Jag är gärna med på det också. Ojämna veckor är fördelaktiga rent schemamässigt för mig!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
23/3, 6/4, 13/4, 20/4? Vi gör en snabb omröstning om 40+ BYOBJag anmäler intresse om det blir av, beroende på datum såklart.
6/4, 13/4, 20/4 ser ut att funka för mig.23/3, 6/4, 13/4, 20/4? Vi gör en snabb omröstning om 40+ BYOB
Samma för mig!6/4, 13/4, 20/4 ser ut att funka för mig.
23/3, 6/4, 13/4, 20/4? Vi gör en snabb omröstning om 40+ BYOB
Hoppas nu inte att BYOB 30+ blir BYOB 30-39+ bara för att det planeras en BYOB 40+......40+ kanske? I alla fall till att börja med? 1978 var väl ett rätt bra år? Slutet mars/början april? Vad tycker ni andra?
Tänkte likadant, vi ligger därför lågt med planeringen för en eventuell 40+Hoppas nu inte att BYOB 30+ blir BYOB 30-39+ bara för att det planeras en BYOB 40+......
Kan vi inte bestämma att skjuta på en ev BYOB 40+ till hösten så den inte interfererar med den nu aktuella 30+? Då får vi ju lite längre tid att fylla på lagret av moget via diverse kanaler.Tänkte likadant, vi ligger därför lågt med planeringen för en eventuell 40+
Jo, det är nog en bra idé - fundera gärna på ett annat tema för en BYOB i april.Kan vi inte bestämma att skjuta på en ev BYOB 40+ till hösten så den inte interfererar med den nu aktuella 30+? Då får vi ju lite längre tid att fylla på lagret av moget via diverse kanaler.
För att citera Gert Fylking, ÄNTLIGEN!Roséviner
Ungdomsfylla på billig Rioja. Det kan gå. Minns det än, inte positivt dock.Mitt första vinminne (som verkligen satte avtryck)