FredrikC
Medlem
Bara 27 kvar nu haha bra jobbat forumet ;DForumet fortsätter att finkamma marknaden
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bara 27 kvar nu haha bra jobbat forumet ;DForumet fortsätter att finkamma marknaden
Är det inte samma innehåll i Legacyn som i den vanliga 08:an?För övrigt vill jag säga till alla som vill ha DP Legacy, här uppe i Umeå på bolaget så har de fått den vanliga 08.an på hyllan.. så passa på medans den andra finns
Självklart är det samma innehåll. Troligen degorgerad samtidigt också. Men det är en fin etikett!Är det inte samma innehåll i Legacyn som i den vanliga 08:an?
Alla vet att de valt de bästa tankarna för LegacynÄr det inte samma innehåll i Legacyn som i den vanliga 08:an?
Vafalls! Stod igår att dom skulle komma in, jag sitter som en hök och vaktar/uppdaterar konstant sedan 09Kom in några WC 08 i webblagret nyss. Finns två st kvar i skrivande stund.
Edit: Står ju 2006 på hemsidan men högst sannolikt är det ju ändå 08or som kommit in
Samma här. Att kolla en gång i halvtimmen verkar inte räcka. Nåja. Den borde rimligen komma in fler gånger innan prishöjningen.Vafalls! Stod igår att dom skulle komma in, jag sitter som en hök och vaktar/uppdaterar konstant sedan 09
Självklart dyker dom upp när jag är ute på promenad med lilltjejen...
19 st. tog slut inom 10 min.Samma här. Att kolla en gång i halvtimmen verkar inte räcka. Nåja. Den borde rimligen komma in fler gånger innan prishöjningen.
du köpte, korkade upp och tömde den Så ska det gå till!Lyckades knipa en Pol R SWC 2008 nyss. Nu är den slut.
He-he. Vet inte vad jag ska göra med den. Spara den eller dricka den snart. Jävla problem jag fått.du köpte, korkade upp och tömde den Så ska det gå till!
en del, också jag, resonerar som Nalle puh:He-he. Vet inte vad jag ska göra med den. Spara den eller dricka den snart. Jävla problem jag fått.
10:44 härLyckades också knipa 2 st SWC- 08 , rent flyt att kika in ( 10:47 )
Hämtade ut mina Dom Pérignon Legacy -08 idag. Enligt de anställda på bolaget så kommer alla -08or vara Legacy edition. Så om dem har rätt så behöver de som inte lyckats norpa några inte vara oroliga!
Jag la en beställning på 5 stycken från PK-huset, och plocka upp en till flaska WC08 som hade hittat ut på hyllan på det lokala bolaget..
För övrigt vill jag säga till alla som vill ha DP Legacy, här uppe i Umeå på bolaget så har de fått den vanliga 08.an på hyllan.. så passa på medans den andra finns