This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Suttit hela morgonen och uppdaterat...gick ifrån datorn 10 min och de är borta. Skit.Kom en laddning SWC i morse. 32 flaskor kvar. Beställde 2 st.
Finns i åtta fysiska butiker. Ring och beställ.Suttit hela morgonen och uppdaterat...gick ifrån datorn 10 min och de är borta. Skit.
Helt slut från de i Stockholm redan haha. Hur fick du reda på att de skulle komma imorse?Finns i åtta fysiska butiker. Ring och beställ.
Fick för mig att kolla bara. Fanns drygt 120 st. Kl 10. 24 st. på pk-huset försvann direkt.Helt slut från de i Stockholm redan haha. Hur fick du reda på att de skulle komma imorse?
Jag beställde en nu.Hur dags var det?
Tackar! Alltid fint att spontan komplettera med en låda till.
Och nu är de slut på webben.29 kvar nu
Finns i åtta fysiska butiker. Ring och beställ.
Vafan? Hur kan de komma över 100 å vara slut å så ser inte min butik att det ska komma mer. Men sen nu kom det 90 till?... Som såklart också är slut.Och nu är de slut på webben.
Riktigt irriterandeVafan? Hur kan de komma över 100 å vara slut å så ser inte min butik att det ska komma mer. Men sen nu kom det 90 till?... Som såklart också är slut.
Bor du där eller skickade de? Enligt butiken i Göteborg så fick de inte skicka till Stockholm iaf..Fick tag på dom sista fyra hos Hansa i Malmö iallafall.
Skickade dom. Fick samma svar först när jag var på PK huset, då gick jag till sergel och då gick det. Har fått sms om ordern iallafall och dom sa att det gick igenom.Bor du där eller skickade de? Enligt butiken i Göteborg så fick de inte skicka till Stockholm iaf..
De kanske trodde att det handlade om en nylanserig, för det gjorde snubben i Uppsala som jag bad beställa. Men då jag förklarade att det var ett eftersläpp så beställde han åt mig.Bor du där eller skickade de? Enligt butiken i Göteborg så fick de inte skicka till Stockholm iaf..
Bor du där eller skickade de? Enligt butiken i Göteborg så fick de inte skicka till Stockholm iaf..