FredrikC
Medlem
Ajfan..Fick sms nu där dom meddelar att det inte går att beställa dom...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ajfan..Fick sms nu där dom meddelar att det inte går att beställa dom...
7 kvar i webblagret!Ajfan..
Slut igen. Jobbar inte folk utan bara bevakar SB?7 kvar i webblagret!
Haha, exakt! Tacka vet jag "bevaka produkt"Slut igen. Jobbar inte folk utan bara bevakar SB?
De här börjat ju bli löjligt? Jag bevakar den också men inget mail här inte...Haha, exakt! Tacka vet jag "bevaka produkt"
Visa bifogad bild 16950
Slut igen. Jobbar inte folk utan bara bevakar SB?
Jag klickade hem en jag med! Favvo-märke och dessutom hypad årgång...Tråkigt att den kom utan låda men denna goding åker ändå direkt till polarens vinkällare för mitt lagringsskåp är fullt .
Visa bifogad bild 16925
Varför betala så dyrt för dompa? Den lär ju inte vara slut för I år väll?Välfyllt med Dompa 2008 på Schipol idag för den som har vägarna förbi. 1550€ får man hosta upp. Även gott och VC 2008 för 66 pengar om någon är lagd åt det hållet...
Snubben sumpade min beställning. Han ringde inte butiken utan skickade ett mejl, som de läste när alla flaskor var köpta.Kom en laddning SWC i morse. 32 flaskor kvar. Beställde 2 st.
Enligt kundtjänst är inte beställning mellan butiker tillåten för SWC och några andra attraktiva skumpor. Nya regler enligt snubben jag pratade med.Snubben sumpade min beställning. Han ringde inte butiken utan skickade ett mejl, som de läste när alla flaskor var köpta.
Enligt kundtjänst är inte beställning mellan butiker tillåten för SWC och några andra attraktiva skumpor. Nya regler enligt snubben jag pratade med.
Snubben lät väldigt säker och trovärdig. Det är webblagret som gäller om du inte kan handla i butik.Sjukaste jag har hört. Strider detta mot systembolagets riktlinjer? För mig ska det vara självklart att alla kan beställa varor från andra butiker oavsett efterfrågan eller tillgång om än det bara gäller en flaska.
Samma information fick jag i veckan.Snubben lät väldigt säker och trovärdig. Det är webblagret som gäller om du inte kan handla i butik.
Samma här mellan Göteborg-Stockholm för mig.Samma information fick jag i veckan.
Bara Champagne? Eller gäller det när det blir huggsexa om annat också? Jag tänker på hysterin som kom när Willi Shaefer kabinett skickades kors och tvärs tidigt i våras.Enligt kundtjänst är inte beställning mellan butiker tillåten för SWC och några andra attraktiva skumpor. Nya regler enligt snubben jag pratade med.
Han nämnde bara några skumpor.Bara Champagne? Eller gäller det när det blir huggsexa om annat också? Jag tänker på hysterin som kom när Willi Shaefer kabinett skickades kors och tvärs tidigt i våras.
Förresten, moderatorerna kanske borde bryta ut detta ur tråden?
Pratade med kundtjänst och dom kunde inte svara på vad som gick fel. Han beklagade och det gjorde jag med.Någon mer som fick Bollinger 2007 istället för 2008 vid senaste påfyllning av webblagret?