This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
När var detta?
Precis nu när jag postade. Finns fortfarande i lager, bara att beställa!När var detta?
Har suttit sen inatt kl 03 och uppdaterat???
Nej står att det är slut?Precis nu när jag postade. Finns fortfarande i lager, bara att beställa!
Med hemleverans antar jag?
Nej. Testa om du kan byta till ett annat SystembolagMed hemleverans antar jag?
Fungerade utmärkt!
Det stod nu att jag kunde beställa. Bor i norr.Det verkar som att Södra delen av Sverige gick att beställa till. Stockholm gick inte, Norr gick inte heller.
Som tur är ska man till Göteborg nästa vecka, så blir till att plocka upp ett 6-pack till
Är du säker på att det inte är 2007.an som finns kvar i enstaka butiker?Det stod nu att jag kunde beställa. Bor i norr.
Beställde den från weblagret så man kan ju aldrig vara säker. Beställningen har inte makulerats iaf. Hoppas då att det inte är en 2007a. Lämnade tillbaka en förra veckan som skulle varit 2008 men var 2007. Det står en i min butik som står som 2008 på nätet men det är en 2007.Är du säker på att det inte är 2007.an som finns kvar i enstaka butiker?