FredrikC
Medlem
Hur många köpte du?Cristal 2008 tillbaka på viking line idag för 157eur
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hur många köpte du?Cristal 2008 tillbaka på viking line idag för 157eur
Hur många köpte du?
Bor du i Stockholm kan jag ta 2 stFanns bara 6st, funderar på om kreditkortet är villigt att ta alla..
Sett dem sedan i måndags. Men, nä, där går gränsen för mig. I Oslo finns det över 60 st. för 2990 nok. Måste vara rätt billigt med norska mått mätt, då 50 cl Hofbräu original kostar 60 kr. där och 19.90 här.Hej!
Vet att detta inte är en 08a men tror att många kanske vill veta ändå. Det finns två stycken Cristal 02 igen på bolaget som man kan beställa om man är lite snabb. Pris är dock: 2995
Oklart om det är uthämtat eller ej, jag kan tänka mig att dela med någon om det finns kvar.Hej forumet!
På SB Kungsportsavenyn ligger ett oöppnat 6-pack Bollinger LGA 2008 i mitt namn.
Tyvärr pga förändrad i Juni ekonomin (som alltid sker med närvaro på FW.se) så har jag icke råd att hämta ut den lådan.
Den kommer till bättre användning här på forumet än låta den ligga.
Den som är snabb kan säga mitt namn och plocka ut dem. Order: E7457055.
Oklart om det är uthämtat eller ej, jag kan tänka mig att dela med någon om det finns kvar.
Men efter 2 v. så skickas väl beställningen tillbaka om du inte hämtar ut den?I skrivande stund, ej uthämtad. Jag kan hålla koll på det dagligen tills det är uthämtat!
Har två lådor hemma (10 flaskor kvar i skrivande stund), men skulle vilja fylla på med två stycken flasor till. Vet inte om det går att lösa på något sätt.I skrivande stund, ej uthämtad. Jag kan hålla koll på det dagligen tills det är uthämtat!
Du kan hämta ut valfritt antal.Har två lådor hemma (10 flaskor kvar i skrivande stund), men skulle vilja fylla på med två stycken flasor till. Vet inte om det går att lösa på något sätt.
Inget köptvång hos SB eller pushande att köpa mer samt fri retur dvs du kan köpa två om så önskas.Har två lådor hemma (10 flaskor kvar i skrivande stund), men skulle vilja fylla på med två stycken flasor till. Vet inte om det går att lösa på något sätt.
Jag kan tänka mig att ta 4, så skall vi dela? DM:ar digHar två lådor hemma (10 flaskor kvar i skrivande stund), men skulle vilja fylla på med två stycken flasor till. Vet inte om det går att lösa på något sätt.
Hej forumet!
På SB Kungsportsavenyn ligger ett oöppnat 6-pack Bollinger LGA 2008 i mitt namn.
Tyvärr pga förändrad i Juni ekonomin (som alltid sker med närvaro på FW.se) så har jag icke råd att hämta ut den lådan.
Den kommer till bättre användning här på forumet än låta den ligga.
Den som är snabb kan säga mitt namn och plocka ut dem. Order: E7457055.
Perfekt!Uthämtat igår, tack @Johan Blom !