This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
THE BASTARDS!Njäe, @FredrikC menar nog att den svenska tilldelningen är för liten i förhållande till efterfrågan för att de ska ”vilja släppa” en låda till honom via PI.
Undrar jag med.. släpps den i sverige?När börjar man springa efter Lenny Krawitz edition -08 då
Jag såg den på magnum på någon sida för typ 25000:- så den varianten skippar nog jag om de priserna håller i sigNär börjar man springa efter Lenny Krawitz edition -08 då
Vilket pris känner du dig bekväm med gällande Dompa 2008 MAG? Så man vet ifall man springer på någotJag såg den på magnum på någon sida för typ 25000:- så den varianten skippar nog jag om de priserna håller i sig
Ett par tusen gissningsvis? Inte fan 25 loppor iafVilket pris känner du dig bekväm med gällande Dompa 2008 MAG? Så man vet ifall man springer på något
Äsch man får med en ljusstake så då känns ju 25 mer okej
https://www.clos19.com/en-gb/dom-pe...tion-vintage-2008-candelabra-magnum-p-100971#
Ett par tusen gissningsvis? Inte fan 25 loppor iaf
Det lär inte vara Kravitz magnum?
Hittar bara från 5 000 kr och uppåt. Dyra grejer
Nope..Det lär inte vara Kravitz magnum?
Har beställt både -08 och -12. Hur bör man tänka kring att dricka dem. Spara 08?
Tackar! Testade en av mina -12 i helgen och vilken fantastisk upplevelse! Den var verkligen i början av dryckesfönstret så det blir till att lagra några till.Roederer Rosé 2008 har varit fantastisk länge, men jag tror att 2012orna kan vinna mycket på lagring.
Va Var där nere i september och enligt de så ska den komma till sommaren 2020. Kan iof kanske vara så att de börjar redan nu med marknadsföring och provningar för skribenter osv?Nu har comtes 08 skymtats nere i Champagne hos Tattinger och provats av några redan
Bubbelgubben på instagram har testat iaf.Va Var där nere i september och enligt de så ska den komma till sommaren 2020. Kan iof kanske vara så att de börjar redan nu med marknadsföring och provningar för skribenter osv?
Aa det lär vara så det är.Va Var där nere i september och enligt de så ska den komma till sommaren 2020. Kan iof kanske vara så att de börjar redan nu med marknadsföring och provningar för skribenter osv?
exakt, det var han jag såg det hos ;DBubbelgubben på instagram har testat iaf.