Sigdarve
Medlem
Hämtade ut? Plockar man inte själv?Jag såg att en person som hämtade ut från dagens lansering fick -06 och inte -08.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hämtade ut? Plockar man inte själv?Jag såg att en person som hämtade ut från dagens lansering fick -06 och inte -08.
KÖPTE kanske jag skulle skrivit... en person som iaf fick/köpte/hämtade/inhandlade etc sin flaska när den vart tillgänglig igår under dagen.Hämtade ut? Plockar man inte själv?
Så det fanns att välja mellan 08 och 06 alltså. Intressant. Hoppas jag får 06 också.KÖPTE kanske jag skulle skrivit... en person som iaf fick/köpte/hämtade/inhandlade etc sin flaska när den vart tillgänglig igår under dagen.
SB tog in 600 flaskor CH08, 216 fanns i webblagret. Har det verkligen sålts nästan 400 st. i butik.
SB tog in 600 flaskor CH08, 216 fanns i webblagret. Har det verkligen sålts nästan 400 st. i butik.
Stämmer att de tog in 600st men de ändrade och sålde ca 400st på webben den dagen så de kommer inte komma några fler om vad de vet just nu.SB tog in 600 flaskor CH08, 216 fanns i webblagret. Har det verkligen sålts nästan 400 st. i butik.
Hej,SB tog in 600 flaskor CH08, 216 fanns i webblagret. Har det verkligen sålts nästan 400 st. i butik.
Fysiskt finns det bara lagret i Örebro om jag fattat rätt.Hej,
Det ska visst vara så att det finns TVÅ weblager som täcker bolagen i var sin ""hälft"" av landet.
Oklart om de finns på olika ställen fysiskt eller bara elektroniskt. De hade båda 216 fl. (det antal du saknar).
Varje butik, och alltså även du när du är inloggad mot en butik, ser bara in i det lager som butiken tillhör.
Ergo - 600 fl. är sålda.
/Zumo
Hur får ni reda på dessa "extra släpp" med påfyllningar? Kan man läsa om de någonstans?Igår tog det nästan halva dagen innan webblagret tömdes, idag tog det slut på 30 min. Var folk inte beredda på släppet igår?
Jag har som rutin att kolla varje dag vid 10 om det hänt nåt. Ofta står det ju lite i förväg om nya släpp, men inte alltid.Hur får ni reda på dessa "extra släpp" med påfyllningar? Kan man läsa om de någonstans?
Okej men för att se om de har hänt något, kan man kolla det smidigt eller söker du bara på ett gäng som du funderar på?Jag har som rutin att kolla varje dag vid 10 om det hänt nåt. Ofta står det ju lite i förväg om nya släpp, men inte alltid.
Jag såg dem inte då å ser dem inte nu. Vafan?SWC i lager på webben nu, 75 flaskor kvar i skrivande stund. Beställde 13st
Är bara intresserad av skumpa.Okej men för att se om de har hänt något, kan man kolla det smidigt eller söker du bara på ett gäng som du funderar på?
Okej Samma här men då sitter du och söker på de olika, har gjort de förut några gånger ocksåÄr bara intresserad av skumpa.
Jag tackar också, beställde en låda, och fick sedan bevakningsmailet att varan nu finns att beställa ca 10 minuter efter att den återigen var slut.När det kommer till 08 Champagne så är finewines.se den solklart bästa bevakningstjänsten. Tack till er som (förhoppningsvis) gjorde att jag fick några Winston.