FredrikC
Medlem
Hur funkar det? Kan man välja att få mail när något finns i lager?När det kommer till 08 Champagne så är finewines.se den solklart bästa bevakningstjänsten. Tack till er som (förhoppningsvis) gjorde att jag fick några Winston.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hur funkar det? Kan man välja att få mail när något finns i lager?När det kommer till 08 Champagne så är finewines.se den solklart bästa bevakningstjänsten. Tack till er som (förhoppningsvis) gjorde att jag fick några Winston.
Ja, det kallas bevakning, du ska se det när du är inloggad på sb.Hur funkar det? Kan man välja att få mail när något finns i lager?
Hur funkar det? Kan man välja att få mail när något finns i lager?
Det gick inte när jag skulle ta hem den senast å Winston 08 har de inte skickat förr å lär inte göra igen tyvärr.Jag ringde dagen efter att Dompa 2008 släpptes och det var inga problem att skicka den till min lokala butik.
ah, du tänker så, en ny bevakningstjänst baserad på inlägg härNä, jag läste bara inläggen här i rätt ögonblick. Möjligt att det går att ställa in så att du får mail när någon skriver i en tråd du bevakar, förvisso. Men då kommer det ju verkligen rassla till i inkorgen.
Aa då är de samma jag har men min har haft en tendens att inte funka typ 10 gånger i rad..Ja, det kallas bevakning, du ska se det när du är inloggad på sb.
Men den är behäftad med svagheter på så sätt att den aldrig fungerar.
Bättre att sitta här ständigt och jämt.
Jag har för konsumering under lång tid och kanske säljer av nåt längre fram.Ni som köper lådvis med t.ex. SWC, är det en långsiktig investering, lyxkonsumtion eller till restaurang/bar? Är lite nyfiken
Ni som köper lådvis med t.ex. SWC, är det en långsiktig investering, lyxkonsumtion eller till restaurang/bar? Är lite nyfiken
Får man fråga varför du avstod Bollinger GA? köpte på mig några flaskor nyligen men har inte öppnat någon än, är den inte bra?Till att börja med köper jag bara viner jag gillar. Jag avstod till exempel helt från Bollinger GA 2008...
Får man fråga varför du avstod Bollinger GA? köpte på mig några flaskor nyligen men har inte öppnat någon än, är den inte bra?
Om man har möjlighet att bunkra upp av en bra årgång nu så kommer man säkert bli glad över det på 30 och 40-talet dvs under många år. En side effect blir dock på alla BYOB då när man då får höra ”kom nu inte släpande på de där 2008rna, igen”.Ni som köper lådvis med t.ex. SWC, är det en långsiktig investering, lyxkonsumtion eller till restaurang/bar? Är lite nyfiken
Är det någon på forumet som har lite koll på Soutiran bdb 08?
https://www.systembolaget.se/dryck/mousserande-viner/soutiran-7768501
Wine Advocate Robert Parker : 90/100
Andréas Larsson : 93/100
Wine Enthusiast : 91/100
Vinum : 17/20
Gault et Millau : 17/20
Le Point : 16/20
Om det hjälper dig något?
En side effect blir dock på alla BYOB då när man då får höra ”kom nu inte släpande på de där 2008rna, igen”.