Wintermute
Medlem
Beträffande Comtes De Champagne.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tack! verkligen underbart, jag som inte fått någon vid tidigare släpp var tvungen att klicka hem på direkten. Vad tycker ni om den, de som provat?Nu finns billecart 2008 i lager igen i bs för er som har missat den vid tidigare släpp
Visa bifogad bild 18866
Tack! verkligen underbart, jag som inte fått någon vid tidigare släpp var tvungen att klicka hem på direkten. Vad tycker ni om den, de som provat?
Tack! verkligen underbart, jag som inte fått någon vid tidigare släpp var tvungen att klicka hem på direkten. Vad tycker ni om den, de som provat?
Det tråkiga svaret är väl att den går utmärkt att dricka nu om man gillar ung champagne men det finns många års utveckling kvar i den. Jag har en låda och drack en flaska före jul men tyckte syrorna fortfarande var för spretiga, kommer inte att röra någon ytterligare flaska på åtminstone tre år.Vad tycker folket om Henriot 2008 ? beställde precis några flaskor. Bör man vänta eller är den bra redan nu?
Vet ju att prisjusteringar är på G nu när det närmar sig mars.Dom P kommer gå upp i pris från 1 mars till 1699kr..
Testat Wine-searcher?Nån som vet var jag kan köpa Pol Roger BdB 2008 för under tusingen inkl. frakt.
97039 Champagne Laforge Testa Millésime Brut 2008 379 kr
N: Nyrostat bröd.
M: Granny Smith-äpple och citron, mineral, knastertorr och fin mousse. Min typ av champagne till ett kompis-pris. 89-91p
Var nere och talade med grabbarna i PK huset igår och då gick vi igenom de kommande månaderna och såg att de inte är något som ska komma in i mars, april eller maj. Dock så är det rätt så osäkert att kolla så långt fram. 2 månader tyckte han var max man bör egentligen kolla.Någon som hört någon mer info om taittinger comtes 08?
Roger that! Något annat kul som du såg ska komma i champagneväg?Var nere och talade med grabbarna i PK huset igår och då gick vi igenom de kommande månaderna och såg att de inte är något som ska komma in i mars, april eller maj. Dock så är det rätt så osäkert att kolla så långt fram. 2 månader tyckte han var max man bör egentligen kolla.
Fick tyvärr aldrig titta på listan själv.Roger that! Något annat kul som du såg ska komma i champagneväg?
Missade ditt inlägg innan jag la upp den i tråden om årgång 2009Visa bifogad bild 19284
Inte 2008, men väl ett vin som diskuterats i den här tråden. Och, vad är det i glaset?