Vingubben
Medlem
Det verkar stämma. Har för mig att dom anger minst 8 år på gästen, och jag gissar att dom deggar löpande så det finns nog lite variation.Ok, tack. Tolkar det då som att det har legat på jästfällningen i ca. nio år.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det verkar stämma. Har för mig att dom anger minst 8 år på gästen, och jag gissar att dom deggar löpande så det finns nog lite variation.Ok, tack. Tolkar det då som att det har legat på jästfällningen i ca. nio år.
Jag köpte Amour de Deutz 08 i juni 2018 från en utländsk källa, och jag ser att de lanserade på SB i december 2017:Ok, tack. Tolkar det då som att det har legat på jästfällningen i ca. nio år.
För att citera någon onämnd amerikansk toppolitiker:32 europapengar i den lokala stormarknaden. Frun sa innan vi åkte att "tänk nu på att vi inte vill betala extravikt för baggaget på flyget hem". Så jag köpte bara en. Det var strongt av mig att motstå att köpa fler.Visa bifogad bild 34098
Mina anlände för en kvart sedan
Jag har inte sett Kartongen hos Janne på bra länge annat än nån random mixlåda.Hur länge har det varit släpp på Kartongen och sådant drag att allt säljer slut direkt!?
Jag är van vid att Kartongens viner bara finns att beställa från Jannes lista, precis som det var med Selosse för länge sedan...![]()
Vet inte hur många flaskor FVL erbjöd totalt men jag såg att mixlådor, Hors, Chemin de Reims och Les Barres försvann från hemsidan i en rasande takt. (Jag hade nog tur med Les Barres som jag siktat in mig på). Tror allt släpptes kl.12 och det fanns bara Sainte-Anne kvar 12:10 och sen helt slut 12:15.Hur länge har det varit släpp på Kartongen och sådant drag att allt säljer slut direkt!?
Jag är van vid att Kartongens viner bara finns att beställa från Jannes lista, precis som det var med Selosse för länge sedan...![]()
Jag brukar kolla på restaurang utbudet, och tjata,så brukat de alltid gå att lösa. Kollar du på den listan så ser du att alla vingårdsviner finns tillgängliga, även ifrån någon annan enstaka årgång oxå, så misströsta inteHur länge har det varit släpp på Kartongen och sådant drag att allt säljer slut direkt!?
Nu finns de äntligen tillgängliga för pre-order hos Fanwine. Högg ett gäng direkt. Kanske är annan bas nu men det ska bli kul att prova VV på magnum.Kul men glöm inte Sugots VV och gärna på magnum. Förutom 2008an så är frågan om inte jag tycker VVn är ännu bättre (åtminsotne ung) och det gäller även bas 11 som jag gissar förskräcker 99 % av forumet.![]()
Om någon i gbg beställer hänger jag gärna med på 2-3 flaskor VV halvmagnum alt 1 magnumNu finns de äntligen tillgängliga för pre-order hos Fanwine. Högg ett gäng direkt. Kanske är annan bas nu men det ska bli kul att prova VV på magnum.
DmOm någon i gbg beställer hänger jag gärna med på 2-3 flaskor VV halvmagnum alt 1 magnum